1. home
  2. csonka pici reklámkampany

Csonka Pici a PENNY új, PICI árak reklámkampányának arca!



Nagyszabású marketing- és reklámkampánnyal kezdte az évet hazánk egyik vezető kiskereskedelmi áruházlánca. A PICI árak elnevezésű promóciós kampány a PENNY széles és folyamatosan bővülő termékkínálatának pénztárcabarát áraira hívja fel a figyelmet. A kampány arcának az ország Picijét, azaz Csonka Andrást választották.


Az elmúlt években a PENNY üzletek látványos külső és belső megújuláson mentek keresztül, emellett továbbra is széles és folyamatosan bővülő áruválasztékkal, valamint pénztárcabarát árakkal várják a vásárlókat. A kiskereskedelmi áruházlánc legújabb, PICI árak elnevezésű marketing- és reklámkampányával ez utóbbira erősít rá.


„A nagyszabású átalakulás mellett fontosnak tartjuk azt is kommunikálni a vásárlóinknak, hogy széles áruválasztékkal és kedvező árakkal várjuk őket. Új kampányunkkal ezt az ár percepciót erősítjük tovább az emberekben, mégpedig emlékezetes, könnyed és humoros formában. A Nálunk mindig PICI árak várnak! kampányüzenetet tévéreklámok, rádióhirdetések, kültéri hirdetőfelületek és online megjelenések népszerűsítik” – nyilatkozta Varga Noémi, a márka marketingigazgatója.


A kampány arca Csonka András lett, aki a ’90-es évek egyik legnépszerűbb magyar sikersorozatában, a Família Kft.-ben, Pici karakterének köszönhetően lett országosan ismert, és ez a becenév rajta is ragadt. Csonka Pici többek között azért is vállalta a kampányban való részvételt, mert Ő maga is odafigyel a költéseire a mindennapok során: megfontolja, hogy mit vesz meg és milyen boltban vásárol.


„Minden lehetőséget meg kell ragadnunk, hogy megtaláljuk a legjobb megoldásokat. Bár én nem nagy családnak vásárolok, csak magamnak, de így is próbálok ügyesen gazdálkodni, amelyben kifejezetten fontos szerepe van a PICI áraknak, ahogy ebben a kampányban a szlogen is erre hívja fel a figyelmet” – nyilatkozta a színész-énekes, aki az évek során egyre tudatosabb vásárló lett: fontos számára a jó ár-érték arány és nem vásárol feleslegesen.


„Most már abból a szempontból is tudatos vagyok, hogy valóban átgondolom, mire van szükségem és csak azokat a termékeket veszem meg. Emellett igyekszem felmérni azt is, milyen árban mozognak ezek a termékek, mert mindegy, hány emberre vásárolunk, akkor is érezni lehet a PICI árak jelentőségét. Ezért azt gondolom, érdemes odafigyelni arra, hogy lehetőleg pici árakon, de jó minőségű terméket vásároljunk, hogy a nap végén jól járjunk és ezzel spórolni, takarékoskodni tudjunk.” - fejtette ki véleményét Csonka András.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 228 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti-, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.

2023.02.23.