1. home
  2. tovább bővült a PENNY magyarországi bolthálózata

Tovább bővült a PENNY magyarországi bolthálózata


Pestszentlőrinc és Kispest határán nyílt meg az üzletlánc eddigi legnagyobb alapterületű üzlete


Budapest XIX. kerületében, az Üllői úti Remíz üzletház területén nyitotta meg a legújabb és legnagyobb alapterületű, sorban 229. áruházának kapuit a PENNY. A vállalat folyamatos magyarországi fejlődésének következő mérföldköve elsősorban a pestszentlőrinci és kispesti lakók vásárlását könnyíti meg, és 25 fő részére biztosít stabil munkalehetőséget.


Az Üllői úti üzletház közel 2000 négyzetméteres területén 2023 márciusában kezdődtek meg a munkálatok, az árusítótér több mint 1300 négyzetméternyi területével az ország legnagyobb PENNY áruháza nyílt meg, amely 25 fő számára teremtett új munkahelyet.


Követve a vállalatcsoport klímastratégiai tervét, az üzlettérben található valamennyi hűtő üvegajtós kivitelű és klímasemleges hűtőközeggel működik, valamint az új egység teljes területén LED-világítást használnak. A PENNY legújabb üzlethelyiségének átalakításánál figyelembe vették a helyi vásárlói igényeket is, ennek eredményeként a korábban itt működő üzlet hentespultját is megtartották. A hagyományos kasszák mellett pedig önkiszolgáló egységeket is telepítettek, hogy gyorsabban és hatékonyabban tudják kiszolgálni a vásárlókat.


„Büszkék vagyunk rá, hogy egy olyan helyen nyithattunk új üzletet, ami kiemelten fontos a környék lakói számára, hiszen a korábbi, néhány hónapja bezárt kereskedelmi egység hiányát szinte mindenki megérezte. Hazai fejlesztéseink természetesen ezzel nem értek véget, hiszen a PENNY-nél folyamatosan azért dolgozunk, hogy egyre több emberhez jussunk el kiváló minőségű és kedvező árú termékeinkkel. Ennek érdekében a közeljövőben további új üzletek nyitását és újabb munkahelyek létesítését tervezzük” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 228 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


A dokumentum letölthető itt angol nyelvű változatban. 


2023. május 11.