Egyre többen és egyre tudatosabban választják a magyar árukat
Idén is több ezer vásárló vett részt a PENNY Magyarország és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös kampányában. A két szervezet már több mint tíz éve dolgozik azon, hogy minél többen felfigyeljenek a magyar termékek előnyeire; a hazai ízekre és frissességre, valamint a fenntarthatóbb beszerzésre.
Legutóbbi együttműködésük is jól mutatja, hogy a magyar áruk iránti lelkesedés nem csökken. A nyereményjáték során több ezer vásárló, több tízezer védjegyes terméket tett a kosarába – a résztvevők kétharmada pedig visszatérő vásárló volt, ami a tavalyi eredményeket is túlszárnyalta.
Minőség, megbízhatóság és tudatos döntés egyben
Egyre többen tudják, hogy a hazai áruk rövidebb utat tesznek meg a termelőtől a polcokig, így frissebbek, ízletesebbek és kisebb ökológiai lábnyomot hagynak maguk után. Ráadásul tudatos választással a vásárlók közvetlenül támogatják a magyar termelőket, hozzájárulva a hazai mezőgazdaság fejlődéséhez is – kompromisszumok nélkül, pénztárcabarát áron.
A hazai termékek népszerűsítése a PENNY számára nem kampány, hanem küldetés. Kínálatának közel kétharmada magyar beszállítóktól érkezik – több mint 450 hazai partnerrel dolgozik együtt, köztük több mint száz zöldség- és gyümölcstermelővel. Emellett sajátmárkás fejlesztéseiben is meghatározó ez a szemlélet: a Sissy és a Kedvenc Hentese termékek 100%-ban magyar eredetűek, és nem mellesleg a top 5 legnépszerűbb termékből 3 Sissy márkájú volt a legutóbbi kampány során.
„A Magyar Termék védjegy igazi iránytű a tudatos vásárlók számára: garancia a hazai eredetre és a megbízhatóságra. Segíti az eligazodást, és biztosítja, hogy a vásárló valódi értéket válasszon. Büszkék vagyunk rá, hogy üzleteinkben ma már több mint 1100 termék viseli ezt a jelölést, amelyből 600 saját márkás termék” - mondta Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője.
„A Magyar Termék Nonprofit Kft. közel húsz éve dolgozik azon, hogy a vásárlók megismerjék és tudatosan válasszák a hazai termékeket. A munkához elengedhetetlenek azok a partnerek, akikkel nemcsak kampányokban, hanem a mindennapi együttműködésben is közösen gondolkodunk. Éppen ezért nagy öröm számunkra, hogy PENNY-vel közös kezdeményezésünkkel tovább erősíthettük ezt a szemléletet” - tette hozzá Benedek Eszter a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 241 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
2025.10.30.
