- home
- Házhozszállítás folyamata – ROKSH
Bízd ránk nagybevásárlásod!
Rendeld házhoz a PENNY-ből Roksh-on keresztül!

GYIK - Gyakran Ismételt kérdések
A következő települések teljes területén történik a kiszállítás:
Győr és Debrecen
A ROKSH.com egy olyan online bevásárlást támogató oldal, melynek célja, hogy a használói a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben meg tudják vásárolni a számukra legjobb termékeket.
Oldalunkon a bolt kiválasztása után kedvedre válogathatsz, kereshetsz terméknév, márkanév, egyéb jellemzők alapján, megnézheted a termékek fotóit, elolvashatod a termékleírásokat.
Létrehozhatsz és megoszthatod bevásárlólistát és a kedvenc termékeidet is elmentheted.
Kedvenc boltodból összeállított kosaradat házhoz szállítjuk az általad kiválasztott időpontban.
Oldalunkon jelenleg bankkártyás fizetésre van lehetőség. Sajnáljuk, de készpénzt nem fogadhatunk el, egyrészt biztonsági okokból a Bevásárló Asszisztens nem tarthat magánál készpénzt, másrészt a járványhelyzetre való tekintettel, higiéniai okokból.
Megrendeléskor az összeg levonódik a bankkártyádról. Biztonságod érdekében a kártya adatokat a megrendelés lezárulásával töröljük.
Igen, a bevásárláshoz regisztrálnod kell.
A regisztrációt a jobb felső sarokban lévő "Bejelentkezés" feliratra kattintva tudod megkezdeni. Regisztrációt e-mail címmel, Google fiókkal, vagy Facebook fiókkal is létrehozhatsz.
A regisztrációs e-mail visszaigazolását követően máris használatba veheted saját ROKSH fiókodat.
A regisztrációt követően extra szolgáltatások igénybevételére is van lehetőség. Össze tudsz állítani saját bevásárlólistát és a kedvenc termékeidet is elmentheted. Ennek előnye egyrészt, hogy ezt követően több hasonló terméket tudunk a figyelmedbe ajánlani, másrészt pedig folyamatosan naprakész lehetsz a heti/havi nagy-bevásárlásod aktuális költségéről, valamint az online áruházak akcióiról is.
Jelenleg egyszerre egy boltból tudsz rendelést ill listát leadni.
A megrendelés leadásakor megjelenítjük az elérhető kiszállítási idősávokat.
Válaszd ki a számodra leginkább megfelelő időpontot, amikor a Személyes Bevásárlónk kézbesítheti a rendelésedet!
Jelenleg Győrben és Debrecenben szállítunk ki.
További kérdések esetén vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal!
Igen, az online fizetés a honlapunkon nagyon biztonságos. Minden adatod biztonságban van, beleértve a bankkártyád adatait is. Az adatokat a megfelelő jogszabályok szerint és bizalmasan kezeljük.
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Barion biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Barion fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
A ROKSH -on történő vásárláshoz regisztrálnod kell, majd bejelentkezve tudod leadni összekészített rendelésedet.
Egyszerre egy boltból tudsz a ROKSH -on keresztül rendelést leadni.
A kategória menüben minden elérhető terméket megtalálsz, vagy a kereső funkciót is használhatod.
A kiválasztott termékeket a "Kosárba" gombbal adhatod hozzá a kosaradhoz.
Nyisd meg a kosarad és kattints a “Megrendelem” gombra.
Add meg adataidat, válassz az elérhető szállítási időpontok közül.
Ezután a ROKSH Személyes Bevásárló kollégája elmegy az általad kiválasztott boltba és beszerzi a termékeket.
Amennyiben kérdés merül fel a termékekkel kapcsolatosan (elérhetőség, árváltozás), Személyes Bevásárló kollégánk telefonon a boltból felveszi veled a kapcsolatot, majd kiszállítja a megrendelésedet az általad kiválasztott időpontban.
Vállalkozásunk kifejezetten nagy figyelmet fordít a kiszállított áruk minőségére, szavatosságára.
Ha hibás, sérült terméket kapsz, hiányos a kiszállítás, vagy nem megrendelt vagy jóváhagyott terméket találsz a kiszállított csomagban, kérjük vedd fel a kapcsolatot a Ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon.
Az oldalon található árak azonban csak tájékoztató jellegű irányárak.
A megrendeléskor a bevásárló lista végösszege és a kiszállításkor átadott blokkon található összeg a kiszállított termékek függvényében eltérhet egymástól. Az eltérés oka lehet a mérlegelt termékek valós, pontos súlya alapján megállapított ár vagy hiányzó termék esetén a helyettesítő termék ára, amit munkatársunk ajánl neked és amelynek eltérő lehet az ára a megrendelt termékétől és árváltozás is, amikor a kiszállítás napján aktuális áruházi ár és a weboldalon szereplő irányár különböznek.
A termékek csomagolása során gondosan ügyelünk arra is, hogy az élelmiszereket a nem élelmiszer termékektől különválasszuk.
A fagyasztott vagy hűtött termékeket is elkülönítve csomagoljuk be neked.
Figyelünk arra is, hogy a nehéz, súlyos termékek ne károsíthassák a sérülékeny termékeket, ezért a súlyos termékek fognak a csomag aljára kerülni.
A termékek szállításánál ügyelünk a hűtési lánc betartására: a friss húst és mélyfagyasztott termékeket a fagyasztós thermoboxban, a hűtős termékeket pedig a hűtőtáskákban szállítjuk, biztosítva azt, hogy azok megfelelő hőmérsékletűek legyenek még a kézbesítéskor is.
A kiszállított csomagban megtalálod a választott boltban kiállított blokkot a megvásárolt termékekkel és áraikkal.
A szállítási költségről elektronikus úton, a megrendelésben megadott email címre küldjük ki a számlát a kiszállítás utáni napokban.
Amennyiben az általad vásárolni kívánt termék a szállítás napján nincs a bolt polcán, akkor a munkatársunk a bevásárlás során felveszi Veled a kapcsolatot, hogy az elérhető hasonló termékek közül valamelyik megfelel-e Neked.
A helyettesítő termékek elfogadása természetesen nem kötelező, dönthetsz úgy, hogy nem kéred a felajánlott hasonló terméket, ekkor csak a ténylegesen megvásárolt termékekért kell fizetned.
Előfordulhat, hogy egyes termékek bolti ára különbözik a ROKSH online áraitól. Ha komoly az eltérés, a Személyes Bevásárlód erről telefonon fog tájékoztatni Téged és ennek függvényében jogod lesz arra, hogy elfogadd a másik árat vagy ne kérd a termék megvásárlását.
Sajnos technikailag jelenleg nem megoldható a vásárlásról az áfás számla kiállítása.
Amennyiben a szállításról szeretnél áfás számlát kapni, kérünk, hogy a szállítást megelőző 24 órában jelezd ezt felénk és mi elkészítjük Számodra. Utólag csak a már kiállított számla adatain van lehetőségünk módosítani.
Minden esetben a valós és a kiszállítás napján érvényes bolti árak számítanak.
Egy termék akciós ára csak abban az esetben érvényes, amennyiben a kiszállítás az akció lejárta előtt vagy az akció lejártának a napján történik (a termék leírásánál ez pontosan fel van tüntetve). Amennyiben a kézbesítés az akció lejárati dátuma után valósul meg, az akciós ár aznap már nem lesz érvényben.
Kérjük megrendelésednél és a rendelés visszaigazolásnál fokozottan figyelj adataid pontosságára és megkérünk arra is, hogy legyél TELEFONON ELÉRHETŐ, mert kollegánk fel fogja venni veled a kapcsolatot a boltból a vásárlás során, hogy minden rendben van-e a rendeléseddel. Amennyiben nem tud elérni időben, akkor a vásárlás meghiúsulhat.
Ha bevásárlásodat nem tudjuk valamilyen ebből adódó probléma miatt kézbesíteni, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Leadott vásárlási rendelésnél törlésre a kiszállítás előtti napon 18 óráig van lehetőséged.
Amennyiben sztornóznád rendelésed, a megrendelést visszaigazoló e-mailben feltüntetett telefonszámot hívd fel, vagy küldj e-mailt a support@roksh.com címre és Ügyfélszolgálatunk teljesíti kérésedet.
Ha segitségre van szükséged, a ROKSH vevőszolgálatot ezeken az elérhetőségeken érheted el hétfőtől szombatig reggel 7-től este 19-ig, vasárnap reggel 7-től este 18-ig:
A visszatérítés ugyanarra a bankkártyára fog megérkezni, mint amellyel leadtad a rendelésedet.
A rendelés törlésekor a ROKSH részéről azonnal megtörténik a kártya feloldása, azonban felhívjuk figyelmedet, hogy bankonként változhat ennek időtartama, ezért szíves türelmedet és megértésedet köszönjük.
Kérdés esetén fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz!
A szabad időpontok függvényében a már befoglalt és visszaigazolt kiszállítási időpontok is módosíthatóak illetve a kiszállítás napját megelőző nap 18 óráig le is mondhatóak!
Lemondás esetén, kérjük, küldjön minden esetben email-t a support@roksh.com email címünkre. Az emailben kérjük tüntesse fel a rendelési kódot (amit a visszaigazoló emailben talál) és a nevet, amit a megrendelés leadásakor adott meg.
A kiszállítás időpontjának módosításának ügyében, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszoláglatunkkal telefonon (061/808/8575). Köszönjük!