Bízd ránk nagybevásárlásod!
Rendeld házhoz a PENNY-ből Roksh-on keresztül!
GYIK - Gyakran Ismételt kérdések
A következő települések teljes területén történik a kiszállítás:
Budapest, Győr, Debrecen, Budaörs és környéke, Érd és környéke, Szigetszentmiklós és környéke, Dunaharaszti és környéke, Gyál és környéke, Kistarcsa és környéke, Pécs, Szeged, Nyíregyháza
A ROKSH.com egy olyan online bevásárlást támogató oldal, melynek célja, hogy a használói a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben meg tudják vásárolni a számukra legjobb termékeket.
Oldalunkon a bolt kiválasztása után kedvedre válogathatsz, kereshetsz terméknév, márkanév, egyéb jellemzők alapján, megnézheted a termékek fotóit, elolvashatod a termékleírásokat.
Létrehozhatsz és megoszthatod bevásárlólistát és a kedvenc termékeidet is elmentheted.
Kedvenc boltodból összeállított kosaradat házhoz szállítjuk az általad kiválasztott időpontban.
iOS APP store: https://apps.apple.com/hu/app/roksh/id6446367907?l=hu
Google Play store: https://play.google.com/store/search?q=roksh&c=apps
Weboldalunkon jelenleg általánosan online bankkártyás fizetésre van lehetőség (ún. irányáras model):
Megrendeléskor a termékek weboldalon feltüntetett irányára és a szolgáltatás díja kerül terhelésre a számládon. Amennyiben valamely termék tényleges ára eltér a weboldalon feltüntetett irányártól, illetve a Személyes Bevásárlód helyettesítő vagy új terméket vásárol a megbízásodból, az árkülönbözettel a bevásárlást követően számolunk el egy újabb banki tranzakció keretében. Az esetleges többlet terhelések utólagos visszautalása ilyenkor 48 óráig is eltarthat a banki folyamatok miatt.
A weboldal minden esetben feltünteti az általad választható fizetési módokat.
Az ún. autentikációs modellben a bevásárlólista leadásakor 100,- forint kerül terhelésre a bankkártyádhoz tartozó bankszámlán. A Személyes Bevásárlód által megvásárolt termékek tényleges árával, ideértve az általad utólag elfogadott helyettesítő termékek és az utólag megrendelt új termékek tényleges árát is, valamint a szolgáltatás díjával a bevásárlást követően számolunk el online bankkártyás fizetés útján.
Utánvétes bankkártyás fizetés esetén egy bankkártya terminállal felszerelt Személyes Bevásárló szállítja ki a rendelésed, és bankkártyáddal nála fogsz tudni fizetni. A fizetéshez használható kártyák: VISA, Mastercard, American Express, Discover, Google Pay, Apple Pay.
Igen, a bevásárláshoz regisztrálnod kell.
A regisztrációt a jobb felső sarokban lévő "Bejelentkezés" feliratra kattintva tudod megkezdeni. Regisztrációt e-mail címmel, Google fiókkal, vagy Facebook fiókkal is létrehozhatsz.
A regisztrációs e-mail visszaigazolását követően máris használatba veheted saját ROKSH fiókodat.
A regisztrációt követően extra szolgáltatások igénybevételére is van lehetőség. Össze tudsz állítani saját bevásárlólistát és a kedvenc termékeidet is elmentheted. Ennek előnye egyrészt, hogy ezt követően több hasonló terméket tudunk a figyelmedbe ajánlani, másrészt pedig folyamatosan naprakész lehetsz a heti/havi nagy-bevásárlásod aktuális költségéről, valamint az online áruházak akcióiról is.
Jelenleg egyszerre egy boltból tudsz rendelést ill listát leadni.
A megrendelés leadásakor megjelenítjük az elérhető kiszállítási idősávokat.
Válaszd ki a számodra leginkább megfelelő időpontot, amikor a Személyes Bevásárlónk kézbesítheti a rendelésedet!
Jelenleg Budapest, Győr, Debrecen, Budaörs és környéke, Érd és környéke, Szigetszentmiklós és környéke, Dunaharaszti és környéke, Gyál és környéke, Kistarcsa és környéke, Pécs, Szeged, Nyíregyháza településeken szállítunk házhoz.
További kérdések esetén vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal!
Igen, az online fizetés a honlapunkon nagyon biztonságos. Minden adatod biztonságban van, beleértve a bankkártyád adatait is. Az adatokat a megfelelő jogszabályok szerint és bizalmasan kezeljük.
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a Barion biztonságos fizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A Barion fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
A ROKSH -on történő vásárláshoz regisztrálnod kell, majd bejelentkezve tudod leadni összekészített rendelésedet.
Egyszerre egy boltból tudsz a ROKSH -on keresztül rendelést leadni.
A kategória menüben minden elérhető terméket megtalálsz, vagy a kereső funkciót is használhatod.
A kiválasztott termékeket a "Kosárba" gombbal adhatod hozzá a kosaradhoz.
Nyisd meg a kosarad és kattints a “Megrendelem” gombra.
Add meg adataidat, válassz az elérhető szállítási időpontok közül.
Ezután a ROKSH Személyes Bevásárló kollégája elmegy az általad kiválasztott boltba és beszerzi a termékeket.
Amennyiben kérdés merül fel a termékekkel kapcsolatosan (elérhetőség, árváltozás), Személyes Bevásárló kollégánk telefonon a boltból felveszi veled a kapcsolatot, majd kiszállítja a megrendelésedet az általad kiválasztott időpontban.
Vállalkozásunk kifejezetten nagy figyelmet fordít a kiszállított áruk minőségére, szavatosságára.
Ha hibás, sérült terméket kapsz, hiányos a kiszállítás, vagy nem megrendelt vagy jóváhagyott terméket találsz a kiszállított csomagban, kérjük vedd fel a kapcsolatot a Ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon.
Az oldalon található árak azonban csak tájékoztató jellegű irányárak.
A megrendeléskor a bevásárló lista végösszege és a kiszállításkor átadott blokkon található összeg a kiszállított termékek függvényében eltérhet egymástól. Az eltérés oka lehet a mérlegelt termékek valós, pontos súlya alapján megállapított ár vagy hiányzó termék esetén a helyettesítő termék ára, amit munkatársunk ajánl neked és amelynek eltérő lehet az ára a megrendelt termékétől és árváltozás is, amikor a kiszállítás napján aktuális áruházi ár és a weboldalon szereplő irányár különböznek.
A termékek csomagolása során gondosan ügyelünk arra is, hogy az élelmiszereket a nem élelmiszer termékektől különválasszuk.
A fagyasztott vagy hűtött termékeket is elkülönítve csomagoljuk be neked.
Figyelünk arra is, hogy a nehéz, súlyos termékek ne károsíthassák a sérülékeny termékeket, ezért a súlyos termékek fognak a csomag aljára kerülni.
A termékek szállításánál ügyelünk a hűtési lánc betartására: a friss húst és mélyfagyasztott termékeket a fagyasztós thermoboxban, a hűtős termékeket pedig a hűtőtáskákban szállítjuk, biztosítva azt, hogy azok megfelelő hőmérsékletűek legyenek még a kézbesítéskor is.
A kiszállított csomagban megtalálod a választott boltban kiállított blokkot a megvásárolt termékekkel és áraikkal.
A szállítási költségről elektronikus úton, a megrendelésben megadott email címre küldjük ki a számlát a kiszállítás utáni napokban.
Amennyiben az általad vásárolni kívánt termék a szállítás napján nincs a bolt polcán, akkor a munkatársunk a bevásárlás során felveszi Veled a kapcsolatot, hogy az elérhető hasonló termékek közül valamelyik megfelel-e Neked.
A helyettesítő termékek elfogadása természetesen nem kötelező, dönthetsz úgy, hogy nem kéred a felajánlott hasonló terméket, ekkor csak a ténylegesen megvásárolt termékekért kell fizetned.
Előfordulhat, hogy egyes termékek bolti ára különbözik a ROKSH online áraitól. Ha nagyobb az eltérés, a Személyes Bevásárlód erről telefonon fog tájékoztatni Téged és ennek függvényében jogod lesz arra, hogy elfogadd a másik árat vagy ne kérd a termék megvásárlását.
Sajnos technikailag jelenleg nem megoldható a vásárlásról az áfás számla kiállítása.
Amennyiben a szállításról szeretnél áfás számlát kapni, kérünk, hogy a szállítást megelőző 24 órában jelezd ezt felénk és mi elkészítjük Számodra. Utólag csak a már kiállított számla adatain van lehetőségünk módosítani.
Minden esetben a valós és a kiszállítás napján érvényes bolti árak számítanak.
Egy termék akciós ára csak abban az esetben érvényes, amennyiben a kiszállítás az akció lejárta előtt vagy az akció lejártának a napján történik (a termék leírásánál ez pontosan fel van tüntetve). Amennyiben a kézbesítés az akció lejárati dátuma után valósul meg, az akciós ár aznap már nem lesz érvényben.
Kérjük megrendelésednél és a rendelés visszaigazolásnál fokozottan figyelj adataid pontosságára és megkérünk arra is, hogy legyél TELEFONON ELÉRHETŐ, mert kollegánk fel fogja venni veled a kapcsolatot a boltból a vásárlás során, hogy minden rendben van-e a rendeléseddel. Amennyiben nem tud elérni időben, akkor a vásárlás meghiúsulhat.
Ha bevásárlásodat nem tudjuk valamilyen ebből adódó probléma miatt kézbesíteni, kérjük vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Leadott vásárlási rendelésnél törlésre a kiszállítás előtti napon 18 óráig van lehetőséged.
Amennyiben sztornóznád rendelésed, a megrendelést visszaigazoló e-mailben feltüntetett telefonszámot hívd fel, vagy küldj e-mailt a support@roksh.com címre és Ügyfélszolgálatunk teljesíti kérésedet.
Ha segitségre van szükséged, a ROKSH vevőszolgálatot ezeken az elérhetőségeken érheted el hétfőtől szombatig reggel 7-től este 19-ig, vasárnap reggel 7-től este 18-ig:
A visszatérítés ugyanarra a bankkártyára fog megérkezni, mint amellyel leadtad a rendelésedet.
A rendelés törlésekor a ROKSH részéről azonnal megtörténik a kártya feloldása, azonban felhívjuk figyelmedet, hogy bankonként változhat ennek időtartama, ezért szíves türelmedet és megértésedet köszönjük.
Kérdés esetén fordulj Ügyfélszolgálatunkhoz!
A szabad időpontok függvényében a már befoglalt és visszaigazolt kiszállítási időpontok is módosíthatóak illetve a kiszállítás napját megelőző nap 18 óráig le is mondhatóak!
Lemondás esetén, kérjük, küldjön minden esetben email-t a support@roksh.com email címünkre. Az emailben kérjük tüntesse fel a rendelési kódot (amit a visszaigazoló emailben talál) és a nevet, amit a megrendelés leadásakor adott meg.
A kiszállítás időpontjának módosításának ügyében, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszoláglatunkkal telefonon (061/808/8575). Köszönjük!