Nagy meglepetéssel indította a nyarat a PENNY

Pálcikás fagyitól a húsvilláig: ezzel készül a grillszezonra az élelmiszerlánc

Június 12-én nem csak a grillszezon startolt el a diszkont láncnál, de a már jól ismert PENNY autó is, amivel nem mindennapi csomagokkal lepte meg a főváros szerkesztőségeit a PENNY csapata. A grillszezon kezdetével ugyanis házhoz vitték azokat a közönségkedvenc termékeket, amelyek elmaradhatatlan részei egy igazán jó grillpartinak.


A PENNY ez alkalommal is széles kínálattal indította a nyarat, és a már jól bevált, sajátmárkás Grill&Chill termékcsalád grillkolbászai mellett számos, különleges fűszerekben pácolt hússal, grillsajtokkal, fűszerekkel és szószokkal, valamint nagyrészt magyar forrásból származó friss zöldséggel készül a szezonra. Ezen felül még olyan vegán alternatívák is helyet kaptak a boltok polcain, mint például a grill bászka, vagy a sülthagymás és mediterrán griller. Mindezeket a budapesti szerkesztőségek első kézből kóstolhatták meg.


Egy igazán jó sütögetés elengedhetetlen része a jól megérdemelt desszert is, amire a PENNY szintén gondolt. A grill termékek mellett, sajátmárkás Rios jégkrémekkel is meglepte a sajtó munkatársait. A szezonra ugyanis nem csak grill kínálatát bővítette az élelmiszerlánc, de több, mint 100 féle jégkrémmel készül a nyári forróságra. A választékban természetesen megtalálhatóak az olyan slágertermékek, mint a széles ízválasztékban elérhető pálcikás jégkrémek és dobozos fagylaltok.


“Jó érzés volt látni a szerkesztők lelkesedését a meglepetés csomagok láttán, és bízunk benne, hogy vásárlóink is ugyanilyen izgatottan válogatnak majd a nyári szezon bővített kínálatából. Mivel fogyasztóink igényeinek mindig igyekszünk eleget tenni, így ez alkalommal is a széles választék mellett több akcióval is készülünk számukra, hogy még élvezetesebbé tegyük az idei grillszezont is.”  – tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.


A PENNY emellett a focirajongókra is gondolt. Július közepéig országszerte 5 helyszínen: Budapesten, Debrecenben, Veszprémben, Szegeden és Pécsett várja szurkolói zónákkal az érdeklődőket, ahol számos játék mellett együtt tudják majd nézni a mérkőzéseket.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 233 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


2024.06.20.