Minőségi húsvéti fogások egyszerűen, pénztárcabarát áron

Az ünnepekkor is vonzó választék várja a vásárlókat a PENNY-ben


A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti a húsvéti ünnepeket. Az üzletlánc minőségi sajátmárkás termékeket, 20 féle sonkavariációt és friss, szezonális hazai zöldségeket kínál kedvező áron, amelyekkel az ünnepi menü mindenki számára könnyen és gyorsan  elkészíthető. A húsvéti ételekhez a PENNY Séfje, Farkas Richárd is hozott inspirációt, letisztult receptjei egyszerre ötvözik a magyar konyha hagyományait és az innovációt.


Húsvéti asztal, hagyományos ízekkel

A PENNY húsvéti kínálatában minden fontos hozzávaló megtalálható az ünnepi fogásokhoz, legyen szó akár sonkáról, tormáról, csokitojásról vagy friss szezonális zöldségekről. Az üzletlánc idén 20 féle sonkát kínál, melyek közül 15 termék kizárólag hazai beszállítótól érkezik. Ugyanakkor a termékek árán nem változtatott az üzletlánc: a sonkák – beleértve a népszerű Dárdás és Karát sajátmárkákat - a tavalyi áron lesznek kaphatók az üzletekben. Kevesen tudják, de a húsvéti időszakban fogy el az éves asztali torma forgalom közel fele, melyek közül idén is a minőségi, ám kedvező árú sajátmárkás Czifra torma – csemege, csípős és majonézes változatban – biztosítja a hagyományos ízek teljességét.


Szezonális hozzávalók, hazai alapanyagok

A PENNY elkötelezett a hazai termékek iránt, ami a vásárlók számára is egyre fontosabbá válik, különös tekintettel a zöldségekre és gyümölcsökre. Éppen ezért évről évre az üzletlán elsőként hozza forgalomba a magyar termést. Így a friss, itthonról válogatott termékek, amelyek egyaránt fontos szereplői a húsvétnak és a tavaszi megújulásnak, már márciustól kezdődően fokozatosan érkeznek az üzletek polcaira. 


Hagyományos fogások a PENNY séfjétől

Farkas Richárd, a PENNY Séfje, aki fiatalos lendületével, innovatív szemléletével, és a szezonális, friss alapanyagok iránti elkötelezettségével tökéletesen illeszkedik az üzletlánc filozófiájához, ezúttal a húsvéti menü inspirálásában játszott kulcsszerepet. A PENNY húsvéti eseményén élőben készített ünnepi fogásokat, megmutatva, hogyan lehet időt és pénzt spórolva, kis kreativitással és odafigyeléssel,  különleges ételeket alkotni.


“A friss, szezonális alapanyagok használata mindig is kulcsfontosságú volt számomra, hiszen ezekkel nem csak ízletesebb fogások készülhetnek, de fenntarthatóak is. Az általam készített életek esetén kiemelt szempont, hogy a magyar konyha hagyományai és az innováció egyszerre jelenjen meg, ezzel inspirálva a vásárlókat a szezonális hozzávalók kreatív felhasználására”mondta el Farkas Richárd, a PENNY Séfje.



A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 239 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.

2025. április 17.