Megérkeztek Csonka “Pici” András pici segédei

Újabb mérföldkőhöz érkezett a PENNY Magyarország és Csonka “Pici” András együttműködése. A november 12-én induló kampányban a színművész nem marad egyedül - apró, kíváncsi kis társakat kapott maga mellé, hogy együtt mutassák be a PENNY jól ismert alapértékeit: a kiváló minőséget, a frissességet, a vonzó választékot – és természetesen a PICI árakat.


A PENNY és Csonka András neve mára szinte összeforrt: a színész az elmúlt években számos szerepben képviselte a márkát. Volt már Pöttöm Pici, a PENNY minőségét és frissességét tesztelő kaszkadőr, valamint a hazai termelők és beszállítók nagykövete is. A “PICI árak” kifejezés pedig az ő nevével együtt a márka védjegyévé nőtte ki magát és vált a PENNY szlogenévé, lehetővé téve az egyedi, felismerhető árkommunikációt.


Az új kampány kreatív koncepciója a márka és Csonka András karakterének természetes folytatása. A kicsiny, “P” betűt idéző figurák különböző funkciókat kapnak: olykor cuki szárnysegédek, akiket András terelget, máskor a márka önálló kis hírnökei, akik bárhol, bármikor felbukkanhatnak.      


“Csonka András évek óta a PENNY márka arca, és mindig képes megújulni, miközben hitelesen közvetíti az értékeinket. Most a Pici társak bevezetésével egy még dinamikusabb, modernebb irányba lépünk, miközben továbbra is legfontosabb alapértékeinket – a minőséget, a frissességet és a PICI árakat – helyezzük a középpontba. Ez a kampány nemcsak egy új kreatív fejezet az együttműködésünkben, hanem lehetőség arra is, hogy még közelebb kerüljünk a vásárlóinkhoz, új célcsoportokat szólítsunk meg, és játékos módon erősítsük a márkaismertséget” - mondta Varga Noémi, a PENNY Magyarország stratégiai marketing osztályvezetője.


A kampány fő üzenete világos: a PICI árak mindig velünk vannak a PENNY-ben, és mindig számíthatunk rájuk. Az új kreatív eszköztár lehetővé teszi, hogy a márka még közelebb kerüljön a vásárlókhoz, és egyre több korosztály számára tegye élménnyé a márka világát.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 241 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.

2025.11.12.