Magyar paradicsom a kosárban? Többről szól, mint gondolnánk


Hazai termékek, pénztárcabarát árak és megbízható minőség a PENNY-ben

A vásárlói visszajelzések alapján a hazai eredet ma már az egyik legfontosabb döntési szempont. Amikor a PENNY-ben Itthonról válogatva logóval ellátott zöldségeket és gyümölcsöket teszünk a kosarunkba, választásunkkal nemcsak megbízható minőséget kapunk pénztárcabarát áron, hanem döntésünkkel magyar termelőket, új munkahelyeket és helyi közösségeket is támogatunk.


Generációk tudása a polcokon

A PENNY-ben minden egyes hazai gyümölcs vagy zöldség mögött generációkon átívelő tudás, hagyomány és munka rejlik. Amikor egy kosárnyi magyar árut visznek haza a vásárlók, nemcsak a jelenben választanak friss, ellenőrzött minőséget, hanem a jövőbe is befektetnek azért, hogy unokáiknak is megmaradhasson a hazai gazdák öröksége.

Ezeket a terményeket ráadásul a tapasztalatok alapján élénkebb szín és gazdagabb íz is jellemzi, valamint a hűtőben is tovább eltarthatók, így kiváló alapanyagai a mindennapi vitamindús étkezésnek.


“Büszkék vagyunk rá, hogy kínálatunk közel kétharmada magyar beszállítóktól érkezik. A vásárlók minden évben nálunk találkozhatnak elsőként a friss, szezonális hazai áruval, amely a betakarítást követően akár 1,5–2 napon belül az üzletekbe kerül, köszönhetően a rövidebb ellátási láncnak és partnereink összehangolt munkájának” - mondta Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője.


Fenntartható és tudatos választás

A rövidebb szállítási lánc kisebb környezeti terheléssel jár, így a hazai termékek választásával a környezetért is tehetünk. A tudatos döntést a termékeken lévő Itthonról válogatva logó is segíti, emellett a PENNY választékában több mint 600 saját márkás terméken található meg a Magyar Termék védjegy, ami további garanciát jelent a hazai eredetre. A kínálatban olyan, teljes mértékben magyar fejlesztések is megtalálhatók, mint a Sissy tejtermékek vagy a Kedvenc Hentese húsáruk.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 241 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.



2025. szeptember