Magyar borban az igazság! Hazai pincészetek legjobbjaival erősítjük kínálatunkat
Díjnyertes hazai borászatok termékeivel erősítjük borkínálatunkat. A megújuló szortiment mostantól már folyamatosan elérhető az összes magyarországi üzletünk polcain. A finomabbnál finomabb fehér és vörös nedűk Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban mutatkoztak be.
A szüreti időszak közepén több mint 100 árucikkel bővült a PENNY borkínálata, amely a 2021-ben kezdődött, nagyszabású megújulási programunk egyik fontos mérföldköve. Az áruházláncunk éves szinten mintegy 8,7 millió palackot értékesít az országszerte található 227 egységünkben. A tavalyihoz képest idén eddig 10,7 százalékos forgalomnövekedés jellemezte a kategóriát, és a borkínálat mostani frissítésével a tervek szerint még további 5 százalékos emelkedés várható.
A szortiment újragondolásával olyan üde, friss és gyümölcsös ízvilágot kereső, tehát inkább a kezdő borfogyasztók felé is nyitunk, akik elsősorban a hazai termékeket részesítik előnyben.
„Évek óta kiemelt célunk, hogy növeljük a magyar termékek számát a PENNY üzleteiben. Mára a nálunk található összes, mintegy 2500 árucikkünk közel kétharmadát magyar beszállítók biztosítják, és azon dolgozunk, hogy ez az arány a jövőben még magasabb legyen. Ehhez csatlakozik most borkínálatunk megújítása is, amelynek keretében számos nagyszerű hazai pincészet kiváló terméke kerül a polcokra” – tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Légli Kislaki Vörös, Tokajicum Sárgamuskotály, Laposa Hableány Bianco és Muscat, Lajvér DOME Cuvée. Néhány ígéretes tétel azok közül, amelyek ettől a héttől kizárólag a PENNY borkínálatában érhetők el. Bár a felsorolt nedűk és a további újdonságok az ország eltérő régióiból származnak, számos dologban mégis megegyeznek: minőségi, mégis kiváló ár-érték arányú magyar borok.
A remek fehéreket és vörösöket az Irigy Hónaljmirigy oszlopos tagja, Sipos Tomi alkalmi sommelier-ként mutatta be Budapesten, egy „titkos” belvárosi bortrezorban.
„Bár a szóda is hungarikum és remek párosítás lehet ilyen finom magyar borok mellé. Mégis azt javaslom, hogy első sorban ne fröccsként, hanem tisztán, klasszikus borkorcsolyák, tehát sajtok, aszalt gyümölcsök, vagy diófélék kíséretében fogyasszuk őket, hogy teljes legyen az ízorgia” – nyilatkozta az énekes.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolataira. Új beruházásaival, terjeszkedésével folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a vállalati társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránt, ezért folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok életminőségének javítása.