Harminc raklapnyi áruval csatlakozott az idei Adománykonvojhoz az üzletlánc


Tovább folytatta több mint tíz éves hagyományát a PENNY, és idén újra csatlakozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesület „Adománykonvoj” akciójához. Az Élelmezési Világnap alkalmából útjára indított konvojt huszonegy olyan jármű alkotta, amelyek a részt vevő szervezetek adományait szállította. Az üzletlánc harminc raklapnyi hozzájárulását főként szárazáruk, tartós élelmiszererek és üdítők alkották, a felajánlás értéke megközelítette a hatmillió forintot.


Az Élelmezési Világnap alkalmából idén több mint hetvenötmillió forint értékű élelmiszeradományt szállító konvoj haladt át Budapesten, ami összesen tizenháromezer rászorulónak nyújt segítséget. A huszonegy hazai cég adományainak együttes tömege ötven tonna, a kezdeményezéshez a PENNY egy kamionnyi segélyáruval – kiváló minőségű, pénztárcabarát árucikkekkel – járult hozzá. Ezek között a saját márkás Sissy, az Aranykosár és a San Fabio sajátmárkás termékek is megtalálhatók.


„Felelősségteljes vállalatként a PENNY évről évre többet tesz a magyar családokért. Számunkra kiemelten fontosak a társadalmi felelősségvállalással kapcsolatos tevékenységek, éppen ezért számos együttműködést folytatunk civil szervezetekkel és további kiemelt partnerekkel. Büszkék vagyunk rá, hogy az ilyen jellegű összefogások segítségével nem csak felvehetjük a harcot az élelmiszerpazarlás ellen és segítséget nyújthatunk a hátrányos helyzetű embereknek, de fenntarthatósági törekvéseinket is erősíthetjük” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.


„Az élelmiszerpazarlás sajnos világszerte tovább fokozza a nélkülözők nehézségeit. A Magyar Élelmiszerbank azért dolgozik, hogy felkutassa a gyártók, a kereskedők és a vendéglátóhelyek feleslegessé vált készleteit, például a lejáratközeli vagy csomagolási hibás termékeket. Évente kilencmillió kiló élelmiszert mentünk meg a megsemmisítéstől” – tette hozzá Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


2023. október. 17