Ismét kereskedelmi nívódíjat nyert a PENNY!



Második alkalommal kapta meg a rangos elismerést az üzletlánc

Idén ismét „Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj” elismeréssel jutalmazták a PENNY hazai termékekért tett erősfeszítéseit. Az üzletlánc 2023-ban is kiérdemelte a rangos szakmai díjat, amelyet a Magyar Termék védjeggyel rendelkező hazai gyártók szavazatai alapján ítéltek oda.


A Trade Magazin és a Magyar Termék Nonprofit Kft. közös elismerésének célja, hogy értékelje azon üzletláncok munkáját, amelyek aktívan segítik a hazai gyártókat és a magyar termékek piacra kerülését. A szavazáson a Magyar Termék védjeggyel rendelkező vállalatok idén is úgy ítélték meg, a PENNY nyújtja a legszélesebb körű támogatást a hazai termékek népszerűsítése érdekében. A PENNY tavaly nyerte el először ezt a szakmai elismerést, ami – a polcokon megtalálható több mint 500 Magyar Termék védjegyes árucikk mellett – szintén azt bizonyítja, hogy a kiskereskedelmi lánc hosszú távon köteleződött el a magyar termékek mellett. A díjat a szervezők képviselői mellett Dr. Nobilis Márton Pál, az Agrárminisztérium Élelmiszeriparért és Kereskedelempolitikáért felelős államtitkára adta át a PENNY munkatársai részére.


"Elkötelezettek vagyunk a kiváló minőségű magyar termékek iránt, és munkatársaimmal folyamatosan azon dolgozunk, hogy üzleteink polcain tovább növeljük a hazai beszállítóktól származó árucikkek számát, ami most is mintegy kétharmadát teszi ki teljes kínálatunknak. Büszkék vagyunk rá, hogy az ezért tett erőfeszítéseinket vásárlóink mellett a szakmai körök is elismerik” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője


„Jelen gazdasági körülmények között továbbra is a kereskedelmi áruházláncok segíthetik a legaktívabban a hazai termékek piacra jutását, valamint a Magyar Termék védjegyes áruk promócióját, értékesítését. Utóbbival kapcsolatos tevékenységeik elismerésére hoztuk létre 2018-ban a Trade magazinnal közösen a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. Az elismerés hatéves történetében még nem fordult elő, hogy egymásutáni két évben ugyanaz a cég nyerjen, de ez most a PENNY-nek sikerült, amelyért külön is gratulálunk” – tette hozzá Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.



A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


2023. szeptember 27.