Ismét elnyerte a PENNY a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat

Immár negyedik alkalommal ismerték el a hazai termékek melletti elköteleződést


A PENNY Magyarország negyedszer nyerte el a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. Az elismerés a vállalat következetes munkáját díjazta: a PENNY a hazai termékek népszerűsítésében és a magyar beszállítók támogatásában dedikált kampányaival és szemléletformáló aktivitásaival emelkedett ki a kereskedelmi szektorban.


A PENNY stratégiai célja, hogy előnyben részesítse a hazai beszállítókat és termékeket, amin keresztül támogatja a magyar gazdaságot, erősíti a helyi közösségeket és rövidíti az ellátási láncot. A vállalat aktívan támogatja a hazai élelmiszertermelést, kínálatának közel kétharmada hazai beszállítóktól érkezik, így a vásárlók nap mint nap friss, megbízható minőségű hazai árut vihetnek haza.


A PENNY-nél kiemelt szerepet töltenek be a Magyar Termék védjeggyel ellátott árucikkek is. A védjegyrendszer független szakértői ellenőrzése garancia a vásárlók számára, hogy a választott termék hazai eredetű és megfelel a legszigorúbb minőségi előírásoknak. A PENNY polcain jelenleg több mint 1100 áru, ebből 600 saját márkás termék viseli a védjegyet.


A vállalat fejlesztései során a hazai eredet mindig fontos szempont: a tendereknél és a beszállítói együttműködésekben is előnyt élveznek a magyar termékek, a PENNY pedig aktívan ösztönzi partnereit a védjegy használatára. Ez nemcsak a vásárlóknak nyújt plusz biztonságot, hanem hozzájárul a hazai gyártók és termelők hosszú távú stabilitásához, versenyképességéhez és a munkahelyteremtéshez, amely élénkíti a nemzetgazdaságot.


A vásárlói visszajelzések szerint a hazai eredet az ár és a minőség után a harmadik legfontosabb szempont a választásnál. Ezt a preferenciát a PENNY dedikált kampányokkal és tudatos szemléletformálással erősíti, hogy a vásárlók számára még inkább láthatóvá váljon a hazai termékek értéke.


“Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy negyedszer is elnyertük a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjat. Ez az elismerés visszaigazolása annak, hogy évről-évre következetesen dolgozunk azon, hogy minél több hazai beszállítóval működjünk együtt és a vásárlókat erősítsük a magyar termékek iránti elköteleződésben. Büszkék vagyunk arra, hogy polcainkról minden nap valódi hazai minőséget vihetnek haza, pénztárcabarát áron” - mondta Kazatsay Eszter, a PENNY Magyarország kommunikációs vezetője.


“A negyedszer elnyert elismerés megerősíti azt a közös célt, hogy a magyar termékek népszerűsítése a legfontosabb értékek közé tartozik. A Magyar Termék védjegy egy megbízható iránytű a fogyasztó számára, kapaszkodó a gyártóknak és a kereskedőknek, híd a piaci szereplők között. Köszönjük a partnerséget, a közös gondolkodást és megoldáskeresést, mely hozzájárul a hazai terméket gyártó vállalatok sikeréhez és a fogyasztók edukációjához” - mondta Benedek Eszter, a “MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. ügyvezetője.



A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 241 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.







2025.09.30.