- home
- házhozszállítás folyamata
Rendelj Te is a PENNY-ből a foodora-n keresztül!

Az áruházainkban elérhető és a webshopban elérhető termékek Társaságunk külön ajánlatainak minősülnek.
Kizárólag az áruházainkban elérhető kínálatra és vásárlásra vonatkozik a PENNY Kártya kedvezmény.
A PENNY Kártyára vonatkozó kedvezmények nem érvényesíthetőek a https://www.foodora.hu/ oldalról történt rendelés és házhozszállítás estén.
A foodora oldalán a PENNY elérhetősége és a kiszállítási szolgáltatás elérhetősége területenként változó. A termékek elérhetősége a PENNY kínálata szerint változhat, PENNY üzletenként a termékkínálat eltérő lehet.
Gyakran Ismételt Kérdések
Fizetés után a termékről szóló nyugtát az üzlet állítja ki, és az a megrendeléssel együtt kerül kézbesítésre, míg a kiszállítási díjról szóló nyugtát a foodora rendszere automatikusan küldi meg számodra e-mailben.
Ha mégsem kapnád meg valamelyik nyugtát, a foodora ügyfélszolgálatához fordulhatsz segítségért, az oldalukon vagy az applikációjukon található Ügyfélszolgálat menüpont használatával, vagy írhatsz nekik a help@foodora.hu e-mail címen keresztül. Fontos, hogy elküldd nekik a rendelésazonosítót is az egyszerűbb ügyintézés érdekében.