Rendelj Te is a PENNY-ből a foodora-n keresztül!
Az áruházainkban elérhető és a webshopban elérhető termékek Társaságunk külön ajánlatainak minősülnek.
Kizárólag az áruházainkban elérhető kínálatra és vásárlásra vonatkozik a PENNY Kártya kedvezmény.
A PENNY Kártyára vonatkozó kedvezmények nem érvényesíthetőek a https://www.foodora.hu/ oldalról történt rendelés és házhozszállítás estén.
A foodora oldalán a PENNY elérhetősége és a kiszállítási szolgáltatás elérhetősége területenként változó. A termékek elérhetősége a PENNY kínálata szerint változhat, PENNY üzletenként a termékkínálat eltérő lehet.
Gyakran Ismételt Kérdések
A kiszállításunk jelenleg a következő városokban érhető el: Budapest, Pécs, Szombathely, Székesfehérvár, Győr, Szolnok, Érd, Miskolc, Nyíregyháza, Kecskemét, Szeged, Debrecen Dunaújváros, Keszthely, Eger, Dunakeszi, Kaposvár, Zalaegerszeg, Göd, Nagykanizsa, Ajka, Siófok, Gödöllő, Balatonfüred, Kistarcsa, Veszprém, Mosonmagyaróvár, Vecsés, Gyál, Sopron, Szigethalom, Makó, Salgótarján, Szigetszentmiklós, Pápa, Tatabánya, Szekszárd, Kazincbarcika, Keszthely, Baja, Ózd, Kisvárda, Békéscsaba, Gyöngyös.
A kiszállítással és annak díjazásáról a foodora oldalán éred el a szükséges részleteket.
Fizetés után a termékről szóló nyugtát az üzlet állítja ki, és az a megrendeléssel együtt kerül kézbesítésre, míg a kiszállítási díjról szóló nyugtát a foodora rendszere automatikusan küldi meg számodra e-mailben.
Ha mégsem kapnád meg valamelyik nyugtát, a foodora ügyfélszolgálatához fordulhatsz segítségért, az oldalukon vagy az applikációjukon található Ügyfélszolgálat menüpont használatával, vagy írhatsz nekik a help@foodora.hu e-mail címen keresztül. Fontos, hogy elküldd nekik a rendelésazonosítót is az egyszerűbb ügyintézés érdekében.