Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Közel 170 háztartási és higiéniai termék árát csökkenti a diszkontlánc
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY Magyarország. A diszkontlánc május 30-tól kezdődően a vegyi áru választékának közel 40%-ánál csökkenti az árakat, így például a mosópor, az öblítő, a tusfürdő vagy a fogkrém most még nagyobb kedvezménnyel szerezhető be az üzletekben. A kiárusítás az elkövetkezendő hetekben közel 170 alapvető terméket fog érinteni, és bevásárlásonként akár több ezer forint kedvezményt is jelenthet a már megszokott pénztárcabarát árakból.
Még kedvezőbb áron az alapvető háztartási cikkek
Az alapvető háztartási és higiéniai termékek a mindennapi bevásárlások elengedhetetlen részei. Jelentős szerepet töltenek be a havi kiadásokban is, amit a PENNY vásárlási adatai is igazolnak: a diszkontlánc elemzései alapján minden 4. vásárlói kosárba kerül valamilyen vegyi áru.[1]
“A PENNY számára kiemelten fontos, hogy vásárlói számára egyszerre biztosítsa a minőséget és a pénztárcabarát árakat. Május 30-tól ezért a háztartási és higiéniai termékek közel 40%-ánál újabb tartós kedvezményekkel találkozhatnak a vásárlóink, amivel még több maradhat a pénztárcákban” – mondta el Bálint Zoltán, a PENNY beszerzési osztályvezetője.
Tartós árcsökkentés, jelentős megtakarítás a háztartásoknak
Az árleszállítás legújabb hulláma 17 termékkategóriát és összesen közel 170 terméket fog érinteni, köztük olyan alapvető háztartási cikkeket, mint a mosóporok, tusfürdők, samponok, testápolók, fogkrémek, borotvahabok és papírzsebkendők. Az árcsökkentéssel termékenként akár több száz, bevásárlásonként pedig akár több ezer forintot is megspórolhatnak a vásárlók, különösen, ha figyelemmel kísérik a kedvezményes termékeket.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 239 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
[1] Forrás: a PENNY Magyarország országos adatai a vásárlási alkalmak alapján, 2025. április hónapra levetítve, a vegyi áru és a kozmetikai cikkek kategóriájában.
2025. május 30.