Év végéig 250 termékünk árát fagyaszottuk be!
Hűségprogramunk tovább kíméli vásárlóink pénztárcáját
Év végéig 250 termékének árait fagyasztottuk be, ezzel is segítve vásárlóinkat ebben a bizonytalan gazdasági helyzetben! A több mint egy évtizede sikeresen működő hűségprogramunk keretében minden hónapban akciókkal és kuponokkal biztosítunk különféle kedvezményeket a vásárlóink számára. Ráadásul a hűségkártya már nemcsak plasztik formában, hanem okostelefonra telepíthető applikáción keresztül is elérhető.
A 2009 óta működő hűségprogramunk az utóbbi időben teljes átalakuláson ment keresztül. A nemrégiben bevezetett újításoknak köszönhetően a vásárlók számára a hűségkártya immár nemcsak plasztik, hanem digitális formában – az ott megjelenő kuponokkal együtt –, okostelefonos applikáción keresztül is elérhető. Fontos kiemelni, hogy a korábban már kiváltott plasztik PENNY Kártya digitalizálása is lehetséges, amely természetesen fizikai formájában továbbra is használható.
Idén július végén hirdettük meg a hűségprogramunkban résztvevő vásárlóink számára a pénztárcakímélő árstopunkat, méghozzá elsőként 200 termékre vonatkozóan. Most ezt – újabb 50 termékkel bővítve a kínálati palettát – az év végéig hosszabbítottuk meg.
„A PENNY-nél nap mint nap azon dolgozunk, hogy fogyasztóink számára a legjobb ár-érték arányú termékpalettát kínáljuk, és az áremelkedésekből a lehető legkevesebbet érzékeljék. Azt tapasztaljuk, hogy a közelmúlt gazdasági folyamatokat is befolyásoló eseményei miatt a vevőink számára a kiváló minőség mellett kiemelten fontosak a kedvező árak és az akciók. A hűségprogramunk plusz kedvezményeket biztosít, segítséget nyújtva a mindennapi bevásárlások során a kiadások mérséklésében. Ennek keretében év végéig 250 termékünket árstoppal láttunk el, tehát az ilyen jelzésű árucikkeink október 15-én érvényes fogyasztói árai a PENNY Kártya használata esetén 2022. december 31-ig változatlanok. Továbbá vásárlóink a hűségkártya használatával akár 50 százalékos kedvezményt is kaphatnak egyes termékek megvásárlása esetén” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolataira. Új beruházásaival, terjeszkedésével folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a vállalati társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránt, ezért folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok életminőségének javítása.