Dinnyéből is csak a hazait a PENNY üzletekben!
Július második hetétől kizárólag magyar dinnye érkezik az üzletlánchoz
Néhány hete már találkozhatunk az üzletekben a nyár slágergyümölcsével, a dinnyével, az igazi szezon pedig még csak most kezdődik. A magyar dinnye eddig is elérhető volt a PENNY kínálatában, azonban a vállalat azt tűzte ki célul, hogy a szezon indulásakor már kizárólag hazai termelőktől származó dinnyét kínáljon vásárlóinak. Ezért július második hetétől csak magyar gyümölcs érkezik az áruházlánc egységeibe.
A PENNY küldetése, hogy vásárlóinak a lehető legfrisseb és legjobb ár-érték arányú termékeket kínálja, miközben kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való együttműködésre. A vállalat 2020-ban elkezdett nagyszabású megújulási stratégiájának egyik kiemelt pillére, hogy folyamatosan növelje a hazai termékek arányát termékkínálatában. Ennek köszönhetően a kiskereskedelmi lánc magyarországi üzleteiben elérhető mintegy 2500 árucikkek kétharmadát ma már magyar beszállítók biztosítják. A hazai termelők 2022-ben több mint 3 millió kilogramm magyar dinnyét szállítottak be a PENNY raktáraiba, és a vállalat idén is legalább ekkora mennyiség értékesítését tervez.
„Közel három évtizede Magyarországon jelenlévő, felelős vállalatként szívügyünk a magyar származású élelmiszerek forgalmazása. Egyik kiemelt célunk, hogy az évek alatt sikeresen kiépített erős és kiváló, nagyrészt hazai termelőkből álló beszállítói kört fenntartsuk és tovább bővítsük. A dinnyeszezon pedig tökéletes alkalom a szállítóinkkal fenntartott jó kapcsolat tovább építésére, valamint arra, hogy a vásárlók számára kiváló minőségű, magyar származású árucikkeket tudjunk kínálni, mindezt a jól megszokott, pénztárcabarát árakon” – mondta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.
Az utolsó import szállítmány július első hetében érkezik, amely várhatóan néhány nap alatt elfogy az boltokból. Így ezután már kizárólag magyar gazdaságokból kerül a vásárlók asztalára mindenki kedvenc, hűsítő nyári gyümölcse.
A PENNY-ről:
A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.
2023.07.03.