A PENNY kamionja idén is csatlakozott az Adománykonvojhoz

A vállalat már tizenegyedik alkalommal vesz részt a Magyar Élelmiszerbank Egyesület kezdeményezésében


Idén ősszel ismét elindult a Magyar Élelmiszerbank Egyesület látványos Adománykonvoja, amely immár 20. alkalommal hívja fel a figyelmet az élelmiszerpazarlás és a nélkülözés problémájára. A budapesti utcákon végigvonuló színes kamionflottából ezúttal sem hiányozhatott a PENNY piros-sárga járműve, amely több mint 11 tonna adományt szállított a rászorulók megsegítésére.


A PENNY tizenegyedik éve áll a kezdeményezés mellé, és az évek során már több mint 129 tonna élelmiszert juttatott el a nélkülöző családoknak. Az idei felajánlásban is tartós élelmiszerek, italok és háztartási alapcikkek kaptak helyet, többek között sajátmárkás tészták, gabonafélék, kekszek, teák, gyümölcslevek és konzervek.


Az Adománykonvoj október 16-án indult útnak, hogy a partnervállalatok és önkéntesek összefogásával ismét több ezer családhoz juttassa el a segítséget. A látványos járműoszlop nemcsak adományokat szállít, hanem fontos üzenetet is: az összefogás erejével valóban lehet változást elérni.


“A PENNY számára a társadalmi felelősségvállalás nem kampány, hanem szemlélet. Hisszük, hogy a közösségek ereje a tettekben rejlik, és az Adománykonvoj minden évben bizonyítja, mennyire fontos az összefogás a nehezebb helyzetben élők támogatásában. Büszkék vagyunk rá, hogy évek óta részesei lehetünk a kezdeményezésnek, és idén újabb 11 tonna élelmiszeradománnyal segíthettünk” mondta Kazatsay Eszter, a PENNY kommunikációs vezetője.


A PENNY és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hosszú távú együttműködése jól mutatja, hogyan válhat a felelős vállalati működés valódi segítséggé azok számára, akiknek a legnagyobb szükségük van rá.


“Jó érzés tudni, hogy vannak olyan cégek, amelyek nemcsak a hangzatos világnapok idején, hanem az év minden napján szívükön viselik a rászorulók helyzetét és a pazarlás elleni küzdelmet. A mai napon adományozott tartós élelmiszerek nagyban hozzájárulnak, hogy könnyebbé tehessük a nélkülözők mindennapjait, de legalább ilyen fontos, hogy a PENNY Magyarország 222 egységéből minden áldott nap megmentjük közös erővel a közeli lejáratú termékeket, amelyekkel szintén nehéz sorsú embereknek nyújthatunk támaszt. Együtt segítünk minden nap”mondta Nagygyörgy András, az Élelmiszerbank külső kapcsolatokért felelős igazgatója.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 241 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.



2025.10.20.