1. home
  2. Újabb mérföldkő a PENNY és a SPORTFIVE Kft. együttműködésében

Újabb mérföldkő a PENNY és a SPORTFIVE Kft. együttműködésében



További három évig támogatja az üzletlánc a Ferencvárosi Torna Club marketingügynökségét


Újabb három évre hosszabbította meg a PENNY a SPORTFIVE Hungary Kft.-vel – mint a Ferencvárosi Torna Club kizárólagos szponzorációs és marketingügynökségével – immár hat esztendeje tartó sikeres együttműködését. Ez a megállapodás tovább erősíti a két márka közötti köteléket és lehetővé teszi számukra, hogy közös céljaik, a közösség és a labdarúgás iránti szeretet minél szélesebb körű megerősítése felé haladjanak.


Újdonság, hogy az FTC Üllői úti stadionjában lévő, az eddig is nagyon változatos és szórakoztató programelemeket felvonultató FanZone névadó szponzora a PENNY lett. Az új szezontól kezdve a terület a PENNY FanZone nevet viseli, és egy olyan dinamikus és izgalmas közösségi térként szolgál majd, amelyben valamennyi korosztály és rajongó megtalálhatja a számára vonzó programokat. A terület szerepe különleges és fontos, hiszen ez az a hely, ahol az FTC szurkolók közvetlenül kapcsolódhatnak a klubhoz, izgalmas programokon és eseményeken vehetnek részt, valamint egykori és jelenlegi Fradi játékosokkal is találkozhatnak. A PENNY támogatásának köszönhetően a FanZone még látványosabb és színesebb élményt kínál majd minden mérkőzés alkalmával, amivel hamarosan találkozhatnak a szurkolók.


A SPORTFIVE és a PENNY együttműködésének részeként létrehozták a Groupama Arénában a PENNY Családi Szektort, amelyen belül extra élményeket kínálnak az ide látogató családoknak. A 2017-ben kötött első közös szponzori szerződés idején több mint négyezer nő és 18 év alatti gyermek vett részt legalább egy labdarúgó mérkőzésen egy szezonban, ez a szám a mai napra 285 százalékkal növekedett. 2021/22-ről 2022/23-ra 190 darabbal több családi bérletet értékesítettek, amely a stadionban eladott összes bérlet ötödét teszi ki. Az együttműködésnek köszönhetően a gyermekbérletek száma 15,68 százalékkal nőtt az elmúlt egy év alatt. A SPORTFIVE és az FTC korábbi döntése alapján a PENNY Családi Szektorból száműzték a trágár beszédet és az oda nem illő viselkedést, ezzel is elősegítve, hogy a szurkolók minél szélesebb rétege élvezhesse a minőségi meccseket.


„A SPORTFIVE és a PENNY közötti partnerségünk mélyebb értékekhez és célokhoz vezet bennünket. Célunk, hogy minél több család számára tegyük elérhetővé a futballélményt és emlékezetessé tegyük a 34-szeres magyar rekordbajnok FTC mérkőzéseit. Büszkék vagyunk arra, hogy a PENNY-vel ilyen egyedülálló együttműködést sikerült kötnünk. Az új PENNY FanZone egy olyan tér lesz, ahol a családokra fókuszáló megközelítésünkkel a szurkolók számára még emlékezetesebb pillanatokat szeretnénk teremteni” – mondta Igaz András, a SPORTFIVE Hungary Kft. vezérigazgatója.


A mérkőzésnapokon különböző témák köré rendezett programokkal már találkozhattak a kilátogató családok. Ilyen volt az Egészségnap, az Állatok Napja, de a fenntarthatóság témakörét is többször feldolgozták a stadionban, hogy ezzel is szórakoztató módon edukálják a szurkolókat. Az üzletlánc büszke a SPORTFIVE Kft.-vel közös együttműködésre, amelynek részeként az elkövetkező években még több izgalmas és sikeres kezdeményezéshez csatlakozik.


„Nagy öröm számunkra, hogy a SPORTFIVE és a PENNY közötti partneri kapcsolat újabb mértföldkőhöz érkezett, és újabb három évre hosszabbíthattuk meg ezt a több mint hat éve tartó sikeres együttműködést. A Groupama Arénában a PENNY Családi Szektor a korábbiakban is nagy népszerűségnek örvendett, és biztosak vagyunk benne, hogy az új PENNY FanZone-nal még több család remek futballélményét tudjuk majd támogatni” – mondta Mathias Mentrop, a PENNY magyarországi vezérigazgatója.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


2023. augusztus 15.