1. home
  2. Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY

Neves hazai borászat termékeit forgalmazza a PENNY
A Kislaki pincészet borai a Dél-balatoni borvidék különleges ízvilágát idézik meg


A PENNY kínálatának legnagyobb büszkeségei közé tartoznak a kiváló hazai borok. Az üzletlánc fontosnak tartja, hogy sokféle hazai bort kínáljon a jól megszokott kiemelkedő minőségben és pénztárcabarát áron. Ebbe az elképzelésbe pedig tökéletesen illeszkedik a Kislaki Bormanufaktúra négy legkedveltebb tétele.


Légli Géza borász családba született, és mintegy két évtizede foglalkozik szőlőműveléssel. Szenvedéllyel, alázattal, valamint a természet és a vidék borászai iránti tisztelettel műveli ezt a szép, ám kihívásokkal teli mesterséget a Dél-balatoni borvidéken található birtokán. Itt mutatta be azt a négy tételt, amelyek a PENNY választékában érhetőek el. Ezek között egyaránt megtalálható az egyedi jegyeket viselő, gyümölcsös fehér, könnyed rosé és testes, érettebb ízvilágú vörösbor is.


A Kislaki Kötcsei Irsai Olivér-Zenit száraz fehérbor házasítás egy illatos, gyümölcsös, jó ivású kombináció, amelyet Légli Géza a pincészetük egyik meghatározó borának tekint. A Kislaki Balatonboglári Birtokfehér száraz fehérbor pedig egy könnyed, kellemes zamatú, olaszrizling alapú házasítás (60%-ban Rajnai rizling, 40% Olaszrizling), amely három hónapos érlelést követően kerül a palackokba. Aki a fehérborokon túl a pincészet más boraival is ismerkedne, azok számára tökéletes választás lehet a Kislaki Balatonboglári Birtokrosé száraz rosébor, amelyben az üdítő gyümölcsösség dominál, kis szikvízzel együtt pedig különösen pezsdítő hatású. A Kislaki Balatonboglári Birtokvörös száraz vörösbor pedig egy Merlot és Kékfrankos alapú házasítás, szintén a borászat egyik alaptétele, amely a vörösborok között egy könnyedebb darabnak tekinthető.


A Kislaki pincészet borai 1899 Ft/palack áron érhetőek el a PENNY üzleteiben.


„Számomra a kíváncsiság, a trendek követése, a modernizáció kéz a kézben jár a tradíciókkal és az ősi módszerekkel. Alapvetően hagyományos fajtákkal dolgozunk, de mindig kíváncsian figyelem azt is, hogy termőhelyünkben milyen olyan újdonságok rejlenek, amivel lépést tarthatunk a fogyasztási szokások változásával. E kettősség különleges elegye található meg valamennyi palack borunkban” – mondta Légli Géza borász, a Kislaki Bormanufaktúra tulajdonosa.


„A PENNY-nél évek óta arra törekszünk, hogy minél több magyar árucikk legyen elérhető üzleteinkben. Jelenleg a kínálatunk mintegy kétharmada hazai termelőktől származik, és a jövőben kiemelt célunk, hogy ezt az arányt tovább növeljük. Ez természetesen a borkínálatunkban is megjelenik, így büszkén mondhatom el, hogy az elmúlt időszakban számos kiváló hazai tétellel bővült áruházaink kínálata. A minőség biztosítása mellett a pénztárcabarát árak is éppúgy fontosak számunkra, éppen ezért esett választásunk a Kislaki pincészet legkiválóbb ár-érték arányú boraira is” – tette hozzá Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


2023. október