1. home
  2. Június 26-tól a PENNY újabb 12 üzlete csatlakozik a Munch-hoz

Június 26-tól a PENNY újabb 12 üzlete csatlakozik a Munch-hoz
Mostantól már 14 boltban érhető el az élelmiszermentő szolgáltatás


A sikeres tesztidőszakot követően június 26-tól újabb 11 budapesti és egy gyáli PENNY-üzlettel bővül azon egységek sora, ahol elérhető a Munch szolgáltatása. Az üzletlánc még áprilisban írt alá együttműködési megállapodást az online platformmal, hogy közösen lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen. Az elmúlt több mint két hónapban háromféle munch csomagból választhattak a vásárlók, akik 50 százalékos kedvezménnyel juthattak meglepetés ételcsomagokhoz.


A már meglévő, Lehel téri és a József körúti PENNY-üzletek mellé a következő egységek csatlakoztak:

1036 Budapest, Pacsirtamező utca 41-43.

1042 Budapest, Rózsa utca 20-22.

1068 Budapest, Király utca 82.

1076 Budapest, Garay tér 20.

1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 41.

1102 Budapest, Kolozsvári utca 55.

1108 Budapest, Sibrik Miklós út 23.

1133 Budapest, Véső utca 11.

1135 Budapest, Jász utca 105.

1152 Budapest, Régi Fóti út 66-68.

1196 Budapest, Üllői út 266.

2360 Gyál, Kőrösi utca – Mátyás Király utca


A kínálatban továbbra is szerepelnek majd zöldség-gyümölcs és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csupán az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is megtakaríthatnak a bevásárlás során.


A Munch az élelmiszermentés egy játékos formáját kínálja. Az érdeklődők a Munch alkalmazáson keresztül egy úgynevezett „meglepetéscsomagot” vásárolnak meg előre, amelyet az előzetesen megadott idősávban az üzletben vagy étteremben vehetnek át. Ezekbe a csomagokba rövid lejárati idővel rendelkező, vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az üzletlánc jelenleg 229 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és közel 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az üzletlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


A Munch-ról:

A Munch-ot 2020-ban 4 fiatal hozta létre, akik a modern technológia eszközét felhasználva harcolnak az ételpazarlás ellen. A Munch egy olyan platform, amin keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A Munch-csal mindenki könnyedén egy ételmentő közösség részese lehet, miközben jókat eszik – jó áron! A Munch elnyerte az “Év Fenntartható Vállalkozása díjat”, valamint az OMÉK-on, Magyarország legnagyobb élelmiszeripari kiállításán, az “Élelmiszerpazarlás megelőzéséért Díjat” is. A cégbe 2022 novemberében beolvadt a cseh alapítású Nesnězeno applikáció, így a két alkalmazás segítségével már több, mint 2200 partner és közel 1 millió app letöltő menthet ételt 3 országban.



2023.06.19.