1. home
  2. Év végéig 250 termékünk árát fagyaszottuk be!

Év végéig 250 termékünk árát fagyaszottuk be!
Hűségprogramunk tovább kíméli vásárlóink pénztárcáját



Év végéig 250 termékének árait fagyasztottuk be, ezzel is segítve vásárlóinkat ebben a bizonytalan gazdasági helyzetben! A több mint egy évtizede sikeresen működő hűségprogramunk keretében minden hónapban akciókkal és kuponokkal biztosítunk különféle kedvezményeket a vásárlóink számára. Ráadásul a hűségkártya már nemcsak plasztik formában, hanem okostelefonra telepíthető applikáción keresztül is elérhető.


A 2009 óta működő hűségprogramunk az utóbbi időben teljes átalakuláson ment keresztül. A nemrégiben bevezetett újításoknak köszönhetően a vásárlók számára a hűségkártya immár nemcsak plasztik, hanem digitális formában – az ott megjelenő kuponokkal együtt –, okostelefonos applikáción keresztül is elérhető. Fontos kiemelni, hogy a korábban már kiváltott plasztik PENNY Kártya digitalizálása is lehetséges, amely természetesen fizikai formájában továbbra is használható.


Idén július végén hirdettük meg a hűségprogramunkban résztvevő vásárlóink számára a pénztárcakímélő árstopunkat, méghozzá elsőként 200 termékre vonatkozóan. Most ezt – újabb 50 termékkel bővítve a kínálati palettát – az év végéig hosszabbítottuk meg.


„A PENNY-nél nap mint nap azon dolgozunk, hogy fogyasztóink számára a legjobb ár-érték arányú termékpalettát kínáljuk, és az áremelkedésekből a lehető legkevesebbet érzékeljék. Azt tapasztaljuk, hogy a közelmúlt gazdasági folyamatokat is befolyásoló eseményei miatt a vevőink számára a kiváló minőség mellett kiemelten fontosak a kedvező árak és az akciók. A hűségprogramunk plusz kedvezményeket biztosít, segítséget nyújtva a mindennapi bevásárlások során a kiadások mérséklésében. Ennek keretében év végéig 250 termékünket árstoppal láttunk el, tehát az ilyen jelzésű árucikkeink október 15-én érvényes fogyasztói árai a PENNY Kártya használata esetén 2022. december 31-ig változatlanok. Továbbá vásárlóink a hűségkártya használatával akár 50 százalékos kedvezményt is kaphatnak egyes termékek megvásárlása esetén” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a PENNY magyarországi kommunikációs vezetője.


A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta van jelen Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 227 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 4700 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal fenntartott kapcsolataira. Új beruházásaival, terjeszkedésével folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a vállalati társadalmi és környezeti felelősségvállalás iránt, ezért folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok életminőségének javítása.