1. home
  2. Az álcázás mesterévé vált Csonka Pici

Az álcázás mesterévé vált Csonka Pici


A PENNY reklámfilmjeiben már nem csak a pici áraké a főszerep

Teljesen új oldalát mutatja meg a PENNY legújabb reklámfilmjében az üzletlánc hivatásos ár-érték arány felelőse, Csonka „Pici” András. Ez alkalommal ugyanis a közkedvelt színész-műsorvezető már nem csak a Pici árakra, de az üzletekben fellelhető termékek kiváló minőségére, frissességére és széles kínálatára hívja fel a figyelmet egy szórakoztató koncepció mentén.


Az elmúlt évben Csonka András neve, de leginkább humoros személyisége már teljesen eggyé vált a PENNY-vel és a Pici árakkal. Mindezt nem csupán megerősíti, de tökéletesen ábrázolja is az áruház legújabb kampánya, melyben a kaméleonként környezetébe olvadó, majd előtűnő Csonka Pici hívja fel a figyelmet az élelmiszerlánc vásárlók számára nyújtott előnyeire.


„A PENNY üzletek az elmúlt években látványos megújuláson mentek keresztül. A márka minőségi percepciójának javítása mellett a legfontosabb azonban az, hogy kihangsúlyozzuk kiváló árainkat. Előző kampányainkban Csonka András karakterén keresztül elválaszthatatlanná vált a PENNY-től a Pici árak fogalma; az új kampányban a minőség, a választék és frissesség mellett ezt a márkaértékünket erősítjük tovább, igaz, kissé meghökkentőbb módon.” – nyilatkozta Varga Noémi, a márka stratégiai marketing osztályvezetője.


Ehhez a mutatványhoz azonban még Csonka Picinek is volt szüksége némi segítségre: gondosan előkészített és felfestett jelmezei – melyeket a precizitás kedvéért még forgatás közben is folyamatosan korrigáltak- tökéletes optikai illúziót biztosítottak számára, hogy bármikor, bárhonnan előbukkanva meg tudja lepni és nevettetni a nézőket. Legyen szó saláta sapkáról, vagy festékszóróval felmázolt tejesdobozokról, Csonka Pici mindent megtesz annak érdekében, hogy egy kaméleon precízségével olvadjon be környezetébe.

A PENNY-ről:

A PENNY Market Kft. 1996 óta működik Magyarországon. Az áruházlánc jelenleg 231 üzletet, 3 logisztikai központot üzemeltet és több mint 5000 munkatársat foglalkoztat. A vállalat küldetése, hogy vásárlói számára országszerte a lehető legfrissebb és legjobb ár-érték arányú termékeiket kínálja, beleértve a kiváló minőségű sajátmárkás és Magyar Termék védjegyes árucikkeiket is. A PENNY kiemelt hangsúlyt fektet a magyar beszállítókkal való szoros kereskedelmi kapcsolatokra. Új beruházásaival, terjeszkedésével pedig folyamatosan támogatja a hazai gazdaság fejlődését. Az áruházlánc a kezdetek óta elkötelezett a környezeti, és társadalmi felelősségvállalás iránt is. Utóbbi kapcsán folyamatosan együttműködik olyan civil szervezetekkel, amelyek elsődleges célja a magyar emberek és családok segítése, illetve támogatása.


2024. április 4.