Főoldal
/ Gyakran Ismételt Kérdések

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Kérdése van? Választ keres? Mi segítünk Önnek!

 

Penny Market üzletek

Hogyan találom meg a legközelebbi Penny Market üzletet?

Kattintson az "Üzletkeresőre" a Penny Market weboldal fejlécében, adja meg az irányítószámát/ városát és válassza ki az Önhöz legközelebbi üzletet. Azonnal elérheti a legközelebbi üzlet nyitvatartást, illetve elérhető szolgáltatásokat is. Az útvonaltervező szintén elérhető az Ön számára.

Hol találom meg az üzletek nyitvatartását?

Az üzletek nyitvatartását az "Üzletkereső" menüpontban, a weboldal fejlécében találja meg.

Hogyan kaphatok információt az üzletenként eltérő nyitvatartásról?

Keresse meg az Önhöz legközelebbi üzletet az "Üzletkeresőben". Itt elérhető lesz Ön számára az üzletek listája eltérő nyitvatartással.

Hogyan garantálja a Penny Market a termékek minőségét?

A minőség kiemelten fontos számunkra, ezért termékeinket minden esetben a legmagasabb minőségi előírásoknak vetjük alá. Termékeinket élelmiszer laboratóriumokban folyamatosan teszteljük, és a legkisebb eltérés esetén visszautasítjuk a termékek forgalmazását. A minőségi oldalunkon többet tudhat meg a szabályozásokról.

A vásárolt termék minősége kifogásolható. Kihez fordulhatok ez esetben?

Amennyiben elégedetlen az üzletünkben vásárolt termék minőségével, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Penny Market ügyfélszolgálatával, annak érdekében, hogy a problémát megfelelően kezelhessük. Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Diabetikus termékek is elérhetőek az üzletekben?

Igen, az egészségsziget termékei között megtalálja a diabetikus termékeket is. Emellett szemezgethet laktózmentes, glutén- és cukorkontroll termékeink közül is. 

Penny törzsvásárlói kártya

Mit jelent a Penny kártya?

A Penny kártya egy ingyenes törzsvásárlói kártya, melyet igényelhet az Önhöz legközelebbi Penny Market üzletben, vagy online. Használja a kártyáját minden nap, és válogasson hetente megújuló, Penny kártyával olcsóbb termékeink közül, vagy értesüljön aktuális kedvezményeinkről első kézből, elektronikus hírlevél formájában.

Milyen előnyöket rejt a Penny kártya?

A kártyával válogathat heti kedvezményeink, ajánlataink közül, illetve részt vehet különböző nyereménysorsolásokon is. Részleteket itt talál: Penny kártya előnyei

Penny kártya ügyfélszolgálat elérhetősége

A Penny kártya ügyfélszolgálatának elérhetősége: 

Telefon: 06-80-980-400

E-mail: kartya@penny.hu

Használhatom a kártyát mindegyik Penny Market üzletben?

Igen, a kártyát mindegyik üzletben elfogadjuk.

Elvesztettem a Penny kártyámat. Mi a teendőm?

A kártyát elvesztése után nem tudjuk pótolni. Kérjük ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy a kártyáját zárolják, majd igényeljen egy új kártyát az Önhöz közeli Penny Market üzletben.

Hol érem el a Penny kártya részvételi szabályzatot?

A szabályzatot a következő linken találja meg: Szabályzat

 

Vásárlás során használhatom a digitális Penny kártyámat is?

Igen, amennyiben a Penny Market APP-ot használja, a Penny kártyáját rögzítheti digitálisan az APP-on belül, melyet felmutathat a fizetés során a pénztárosnak, így a plasztik kártyát nem szükséges magánál tartania.

Penny Market Hírlevél

Hogyan iratkozhatok fel a Penny Market hírleveleire?

Egyszerűen feliratkozhat a Penny Market hírleveleire a feliratkozási űrlap kitöltésével. Ezt követően egy e-mailt küldünk Önnek, melyben a megerősítés linkre kattintva aktiválhatja a feliratkozási kérelmét. Ezt követően rendszeresen értesülhet aktuális ajánlatainkról, promócióinkról.

Miért éri meg feliratkozni a Penny Market hírleveleire?

Hírleveleinkkel első kézből értesülhet egyedi ajánlatainkról, kedvezményeinkről, aktualitásainkról.

Nem szeretnék több hírlevelet kapni. Hogyan iratkozhatok le?

Hírleveleinkről bármikor leiratkozhat. A hírlevelek alján egy leiratkozás linket talál, melyre kattintva leiratkozhat. Ezt követően e-mail címe törlésre kerül a Penny Market adatbázisából. Hírleveleinkre a későbbiekben bármikor újra feliratkozhat.

Penny Market weboldal és Applikáció

Érdeklődnék a weboldalon megtalálható termék kapcsán - elérhető mindegyik Penny Market üzletben?

Üzelteink termékválasztáka eltérő lehet. Egyes üzletekben méretből adódóan nem érhető el a non-food termékkínálat. Ezen üzletek listáját megtalálja az "Üzletkereső" menüpont alatt. Ebben az esetben javasoljuk, hogy keresse fel az Önhöz legközelebbi nagyobb üzletünket, vagy keresse fel ügyfélszoglálatunkat, hogy megfelelő információt nyújthassunk Önnek.

Milyen előnyökkel jár, ha kiválasztom a hozzám legközelebbi Penny Market üzletet?

Megközelítőleg 2000 terméket tartunk állandó kínálatban, illetve minden héten különböző promóciókkal, rövidebb időszakig elérhető termékekkel élünk Vásárlóinknak, annak érdekében, hogy a szortimentet bővítsük és a vásárlói élményt fokozzuk.

Amennyiben Ön bejelöli, mely üzlet található az Ön közelében, tájékozódhat ajánlatokról, aktualitásokról, melyek a kiválasztott üzletben érhetőek el.

Hol találom meg a heti ajánlatokat?

Az aktuális heti ajánlatokat az Ajánlatok menüpontban érheti el.

Szeretném használni a Penny APP-ot. Hol tölthetem le?

www.penny.hu weboldal minden oldalának alján, a láblécben elérhető az applikáció letöltésére irányuló lehetőség. Ezen keresztül letöltheti az ingyenes APP-ot és díjmentesen használhatja azt.

További információkért keresse fel a Penny APP oldalunkat!

Vásárlás, visszáru, fizetőeszközök

A heti akciós és csak most!-os termékekre vonatkozik vásárlási limit az üzletekben?

A promóciós termékeink készletét gondosan tervezzük meg, annak érdekében, hogy minél több vásárlónk számára elérhetőek legyenek a meghírdetett termékek. A vásárlásánál kérjük vegye figyelembe a normál háztartási mennyiséget. Nagyobb mennyiség rendelése esetén kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Fizethetek euroval is az üzletekben?

Üzleteinkben forint mellett euroval is fizethet. Utóbbi esetén a 100 euros a legmagasabb címlet, amit elfogadunk, visszaadni minden esetben forintban tudunk. Euroból csak bankjegyet fogadunk el, érmét nem. Az adott időszakra érvényes váltási árfolyam a pénztárnál kerül kihelyezésre.

Fizethetek Erzsébet, illetve Posta Paletta utalvánnyal az üzletekben?

Igen, elfogadjuk az Erzsébet és Posta Paletta utalványt üzleteinkben, a részleteket a Fizetőeszközök aloldalon tekintheti meg.

Hogyan, mikor jelezhetem, ha egy vásárolt termék minőségi hibás?

Amennyiben a megvásárolt termékben minőségi hibát észlel, azt az észleléskor, mielőbb jelezze irányunkba (Penny Market üzlet vagy Ügyfélszolgálat)

Az ügyintézés során szükségünk lesz a vásárlást igazoló bizonylatra, vagy a vásárlás pontos időpontjára, üzlet megnevezéssel együtt, vagy a vásárlás során érvényesített Fan Game kártyaszámra.

Egyes termékcsoportok garanciális időszaka eltérő lehet - akár 2 hónap és 2 év között - , ezt minden esetben az aktuális jogszabály határozza meg. Részletekért kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Mit rejt magában a Penny Market Ajándékkártya?

Ha Ön ajándékot keres, mi tálcán nyújtjuk Önnek az ajándékkártyánkat, mely elérhető mindegyik üzletünkben, tetszőleges összeggel feltölthető és mindegyik magyarországi üzletünkben levásárolható egy összegben vagy több részletben. További részeteket az Ajándékkártya menüpont alatt talál.

Mit jelent a Cashback szolgáltatás?

A Cashback szolgáltatás során Ön üzleteinkben bankkártyás fizetéskor készpénzt is felvehet. A tájékoztatás nem teljes körű, a további részleteket a Fizetőeszközök oldalon találja meg.

Karrier a Penny Marketnél

Hol találom meg a nyitott pozíciókat, illetve hogyan tudok jelentkezni?

Karrierrel, nyitott pozíciókkal és jelentkezéssel kapcsolatos információkat a karrier oldalunkon talál.

Penny Market Adatvédelem

PENNY Hírlevél


*) (A *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező.)

Egyedi ajánlatok, újdonságok az Ön ízlésének megfelelően!

Termékek, kedvezmények első kézből!

Legyen Ön az első, aki értesül az új üzletnyitásokról, aktualitásokról!