Főoldal
/ Gyakran Ismételt Kérdések

GYIK - Gyakran Ismételt Kérdések

Kérdése van? Választ keres? Mi segítünk Önnek!

 

Penny Market üzletek

Hogyan találom meg a legközelebbi PENNY üzletet?

Kattintson az "Üzletkeresőre" a PENNY weboldal fejlécében, adja meg az irányítószámát/ városát és válassza ki az Önhöz legközelebbi üzletet. Azonnal elérheti a legközelebbi üzlet nyitvatartást, illetve elérhető szolgáltatásokat is. Az útvonaltervező szintén elérhető az Ön számára.

Hol találom meg az üzletek nyitvatartását?

Az üzletek nyitvatartását az "Üzletkereső" menüpontban, a weboldal fejlécében találja meg.

Hogyan kaphatok információt az üzletenként eltérő nyitvatartásról?

Keresse meg az Önhöz legközelebbi üzletet az "Üzletkeresőben". Itt elérhető lesz Ön számára az üzletek listája eltérő nyitvatartással.

Hogyan garantálja a PENNY a termékek minőségét?

A minőség kiemelten fontos számunkra, ezért termékeinket minden esetben a legmagasabb minőségi előírásoknak vetjük alá. Termékeinket élelmiszer laboratóriumokban folyamatosan teszteljük, és a legkisebb eltérés esetén visszautasítjuk a termékek forgalmazását. A minőségi oldalunkon többet tudhat meg a szabályozásokról.

A vásárolt termék minősége kifogásolható. Kihez fordulhatok ez esetben?

Amennyiben elégedetlen az üzletünkben vásárolt termék minőségével, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a PENNY ügyfélszolgálatával, annak érdekében, hogy a problémát megfelelően kezelhessük. Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Diabetikus termékek is elérhetőek az üzletekben?

Igen, az egészségsziget termékei között megtalálja a diabetikus termékeket is. Emellett szemezgethet laktózmentes, glutén- és cukorkontroll termékeink közül is. 

PENNY törzsvásárlói kártya

Mi az a PENNY kártya?

A PENNY kártya egy díjmentes törzsvásárlói kártya, melyet digitális formában igényelhet a www.penny.hu/regisztracio linkre kattintva. Használja a kártyáját minden nap, és válogasson hetente megújuló, PENNY kártyával olcsóbb termékeink közül, vagy értesüljön aktuális kedvezményeinkről első kézből, elektronikus hírlevél formájában.

Milyen előnyöket rejt a PENNY kártya?

A kártyával válogathat heti kedvezményeink, ajánlataink közül, illetve részt vehet különböző nyereménysorsolásokon is. Részleteket itt talál: Penny kártya előnyei

PENNY kártya ügyfélszolgálat elérhetősége

A PENNY kártya ügyfélszolgálatának elérhetősége: 

Telefon: 06-80-980-400

E-mail: kartya@penny.hu

Használhatom a kártyát mindegyik PENNY üzletben?

Igen, a kártyát mindegyik üzletben elfogadjuk.

Elvesztettem a PENNY kártyámat. Mi a teendőm?

A kártyát elvesztése után nem tudjuk pótolni. Kérjük ebben az esetben vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy a kártyáját zárolják, majd igényeljen egy új digitális kártyát a www.penny.hu/regisztracio linkre kattintva.

Hol érem el a PENNY kártya részvételi szabályzatot?

A szabályzatot a következő linken találja meg: Szabályzat

 

Vásárlás során használhatom a digitális PENNY kártyámat?

Igen, a PENNY kártyájához MYPENNY fiókot regisztrálhat, melyben felmutathatja digitális kártyáját a fizetés során a pénztárosnak, így a plasztik kártyát nem szükséges magánál tartania.

PENNY Hírlevél

Hogyan iratkozhatok fel a Penny Market hírleveleire?

Egyszerűen feliratkozhat a PENNY hírleveleire a feliratkozási űrlap kitöltésével. Ezt követően egy e-mailt küldünk Önnek, melyben a megerősítés linkre kattintva aktiválhatja a feliratkozási kérelmét. Ezt követően rendszeresen értesülhet aktuális ajánlatainkról, promócióinkról.

Miért éri meg feliratkozni a PENNY Market hírleveleire?

Hírleveleinkkel első kézből értesülhet egyedi ajánlatainkról, kedvezményeinkről, aktualitásainkról.

Nem szeretnék több hírlevelet kapni. Hogyan iratkozhatok le?

Hírleveleinkről bármikor leiratkozhat. A hírlevelek alján egy leiratkozás linket talál, melyre kattintva leiratkozhat. Ezt követően e-mail címe törlésre kerül a PENNY adatbázisából. Hírleveleinkre a későbbiekben bármikor újra feliratkozhat. Amennyiben rendelkezik MYPENNY fiókkal, a fiókon belül kiválaszthatja, hogy nem szeretne értesítést kapni e-mailben.

PENNY weboldal és Applikáció

Érdeklődnék a weboldalon megtalálható termék kapcsán - elérhető mindegyik PENNY üzletben?

Üzelteink termékválasztáka eltérő lehet. Egyes üzletekben méretből adódóan nem érhető el a non-food termékkínálat. Ezen üzletek listáját megtalálja az "Üzletkereső" menüpont alatt. Ebben az esetben javasoljuk, hogy keresse fel az Önhöz legközelebbi nagyobb üzletünket, vagy keresse fel ügyfélszoglálatunkat, hogy megfelelő információt nyújthassunk Önnek.

Milyen előnyökkel jár, ha kiválasztom a hozzám legközelebbi PENNY üzletet?

Megközelítőleg 2000 terméket tartunk állandó kínálatban, illetve minden héten különböző promóciókkal, rövidebb időszakig elérhető termékekkel élünk Vásárlóinknak, annak érdekében, hogy a szortimentet bővítsük és a vásárlói élményt fokozzuk.

Amennyiben Ön bejelöli, mely üzlet található az Ön közelében, tájékozódhat ajánlatokról, aktualitásokról, melyek a kiválasztott üzletben érhetőek el.

Hol találom meg a heti ajánlatokat?

Az aktuális heti ajánlatokat az Ajánlatok menüpontban érheti el.

Szeretném használni a PENNY APP-ot. Hol tölthetem le?

www.penny.hu weboldal minden oldalának alján, a láblécben elérhető az applikáció letöltésére irányuló lehetőség. Ezen keresztül letöltheti az díjmentes APP-ot és díjmentesen használhatja azt.

További információkért keresse fel a Penny APP oldalunkat!

Vásárlás, visszáru, fizetőeszközök

A heti akciós és csak most!-os termékekre vonatkozik vásárlási limit az üzletekben?

A promóciós termékeink készletét gondosan tervezzük meg, annak érdekében, hogy minél több vásárlónk számára elérhetőek legyenek a meghírdetett termékek. A vásárlásánál kérjük vegye figyelembe a normál háztartási mennyiséget. Nagyobb mennyiség rendelése esetén kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.

Fizethetek euroval is az üzletekben?

Üzleteinkben forint mellett euroval is fizethet. Utóbbi esetén a 100 euros a legmagasabb címlet, amit elfogadunk, visszaadni minden esetben forintban tudunk. Euroból csak bankjegyet fogadunk el, érmét nem. Az adott időszakra érvényes váltási árfolyam a pénztárnál kerül kihelyezésre.

Milyen fizetőeszközöket használhatok az üzletekben?

A részleteket a Fizetőeszközök aloldalon tekintheti meg.

Hogyan, mikor jelezhetem, ha egy vásárolt termék minőségi hibás?

Amennyiben a megvásárolt termékben minőségi hibát észlel, azt az észleléskor, mielőbb jelezze irányunkba (Penny Market üzlet vagy Ügyfélszolgálat)

Az ügyintézés során szükségünk lesz a vásárlást igazoló bizonylatra, vagy a vásárlás pontos időpontjára, üzlet megnevezéssel együtt, vagy a vásárlás során érvényesített Penny Kártya számra.

Egyes termékcsoportok garanciális időszaka eltérő lehet - akár 2 hónap és 2 év között - , ezt minden esetben az aktuális jogszabály határozza meg. Részletekért kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

Mit rejt magában a PENNY Market Ajándékkártya?

Ha Ön ajándékot keres, mi tálcán nyújtjuk Önnek az ajándékkártyánkat, mely elérhető mindegyik üzletünkben, tetszőleges összeggel feltölthető és mindegyik magyarországi üzletünkben levásárolható egy összegben vagy több részletben. További részeteket az Ajándékkártya menüpont alatt talál.

Mit jelent a Cashback szolgáltatás?

A Cashback szolgáltatás során Ön üzleteinkben bankkártyás fizetéskor készpénzt is felvehet. A tájékoztatás nem teljes körű, a további részleteket a Fizetőeszközök oldalon találja meg.

Karrier a Penny Marketnél

Hol találom meg a nyitott pozíciókat, illetve hogyan tudok jelentkezni?

Karrierrel, nyitott pozíciókkal és jelentkezéssel kapcsolatos információkat a karrier oldalunkon talál.

Penny Market Adatvédelem

MYPENNY

Milyen előnyei vannak a MYPENNY fióknak?

A PENNY Fióknak köszönhetően az Ön PENNY kártyája még több előnnyel jár, melyek személyreszabottak:

  • Digitális PENNY kártya: Otthon maradt plasztikkártyája? Semmi gond: PENNY kártyája mindig kéznél van okostelefonján.
  • Személyreszabott kuponok
  • Kiemelt promóciók
  • Személyes adatok gyors és egyszerű módosítása
Hogyan lehet MYPENNY fiókom?

A PENNY Fiók létrehozásához rendelkeznie kell saját PENNY Kártyája.

  1. Ha Ön már rendelkezik plasztik PENNY kártyával, és minden kötelező mezőt (név, lakcím, születési dátum, aláírás, adatvédelmi nyilatkozat elfogadása) kitöltött a PENNY Kártya igénylőlapján, (illetve papír formátumú igénylőlap esetében a kitöltött igénylőlapot az igényléstől számított 90 napon belül leadta egy PENNY üzletben), Ön el tudja készíteni személyes PENNY Fiókját a https://www.penny.hu/regisztracio linkre kattintva.
  2. Ha Ön rendelkezik plasztik PENNY kártyával, azonban ezek az adatok hiányosan, vagy nem kerültek kitöltésre, nincs lehetőség PENNY kártyájához PENNY fiókot regisztrálni. Kérjük, igényeljen új digitális PENNY kártyát pár perc alatt a https://www.penny.hu/regisztracio linkre kattintva.
Mi az az aktiváló kód?

Az aktiváló kód a kétlépcsős azonosításhoz szükséges. Az első lépés a regisztráció, második lépésben kap egy aktiváló kódot, amelynek megadásával megerősíti a regisztrációt, így a személyes MYPENNY fiók létrejön.

Hogyan igényelhetek aktiváló kódot?
  1. Amennyiben Ön megadta e-mail címét PENNY Kártyája igénylése alkalmával, és megerősítette azt, a megadott e-mail címére fogjuk kiküldeni a megerősítő kódot.
  2. Amennyiben Ön nem adta meg e-mail címét PENNY Kártyája igénylése alkalmával, kérjük, fáradjon be egy PENNY üzletbe, ahol a pénztárnál tud PENNY kártyájához aktiváló kódot kérni. Kérjük, adja át PENNY kártyáját és kollégánk a kasszán keresztül kinyomtatja Önnek aktiváló kódját, amivel véglegesítheti regisztrációját.
Nincs PENNY kártyám, lehet MYPENNY fiókom?

Nem. A PENNY fiókhoz PENNY Kártya szükséges. Igényeljen egyszerűen digitális PENNY kártyát pár perc alatt a https://www.penny.hu/regisztracio linkre kattintva. A “Rendelkezik már PENNY Kártyával?” menüpontban, a “Nem, PENNY Kártyát szeretnék igényelni” menüpontot választva tudja ezt megtenni.

Van PENNY kártyám, mégsem tudok PENNY Fiókot regisztrálni. Miért lehet ez?

Úgy tűnik, hogy a PENNY kártyája igénylése alkalmával nem került kitöltésre valamelyik kötelező mező (név, lakcím, születési dátum, aláírás, adatvédelmi nyilatkozat elfogadása), vagy nem egyeznek meg az igényléskor megadott adatok a PENNY Fiók regisztrációjakor megadott adatokkal. Amennyiben az igénylőlapot hiányosan kitöltve adta le, vagy nem került leadásra az igényléstől számított 90 napon belül, PENNY kártyája a 90 nap lejártát követően zárolásra kerül. Kérjük, igényeljen új, digitális PENNY kártyát pár perc alatt a https://www.penny.hu/regisztracio linkre kattintva.

Van lehetőség a személyes adataim és hozzájárulásaim frissítésére?

Igen, a MYPENNY Fiókban lehetőség van a személyes adatok, valamint hozzájárulások frissítésére. Kérjük, lépjen be fiókjába a https://www.penny.hu/bejelentkezes linkre kattintva, ahol a “Személyes adataim megtekintése” menüpontra kattintva tudja módosítani adatait, valamint hozzájárulásait.

Hol találom a személyre szabott kuponjaimat a MYPENNY fiókban?
  1. Lépjen be MYPENNY fiókjába belépési adataival, kattintson a “Kuponok” menüpontra. Amennyiben van elérhető kuponja, itt megjelenik. A beváltáshoz mutassa fel a kupont és PENNY Kártyáját a pénztárosnak.

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
  1. Kattintson az “Elfelejtette a jelszavát?” menüpontra, és kövesse az oldal utasításait, hogy új jelszót állíthasson be.

Hogyan tudok belépni a PENNY Fiókomba a PENNY APP-on keresztül?

Töltse le az applikációt, ha már rendelkezik PENNY Fiókkal, a “PENNY Kártya” menüpontban írja be belépési adatait. Ha még nem regisztrált, kattintson a “Regisztráció” gombra.

A személyes adataimat és hozzájárulásaimat tudom módosítani az applikációban?

Amennyiben az applikációban a “Profil módosítása” menüpontra kattint, az applikáció átirányítja weboldalunkra, ahol lehetséges adatainak, és hozzájárulásainak módosítása.

Hogyan tudom törölni a személyes PENNY Fiókomat?

Mivel a MYPENNY fiók egy speciális, PENNY kártyához kapcsolt szolgáltatás, Önkiszolgáló Információs Központunkon keresztül van mód törölni a fiókot. Kérjük, a https://adatvedelem.penny.hu/ linkre kattintva válassza a megfelelő menüpontot, töltse ki a kért adatokat. A további információkkal kapcsolatban visszajelzünk Önnek.

Ha törlöm a MYPENNY fiók regisztrációmat, továbbra is használhatom a digitális PENNY kártyámat?

Adatvédelmi okokból kifolyólag kizárólag a MYPENNY fiókkal együtt használhatja digitális PENNY kártyáját. Amennyiben úgy dönt, hogy törli MYPENNY Fiókját, a továbbiakban nem tudja használni digitális PENNY Kártyáját, hiszen a kártya is megszűnik.

Miért tér el a digitális Kártya száma a plasztikkártyám számától?

Annak megerősítése érdekében, hogy a digitális Kártya egy PENNY Kártya fiókhoz tartozik-e, speciális digitális kártyaszámot használunk. Ezzel biztosítani tudjuk, hogy kizárólag az adott PENNY Kártya tulajdonosa tudja igénybe venni személyes előnyeit.

PENNY Hírlevél


*)A *-gal megjelölt mezők kitöltése kötelező.

Egyedi ajánlatok, újdonságok az Ön ízlésének megfelelően!

Termékek, kedvezmények első kézből!

Legyen Ön az első, aki értesül az új üzletnyitásokról, aktualitásokról!

20181212